Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلیتائو؛ امید یا خطر برای زیدان

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادر میلیتائو امشب در دیدار مهمی رئال مادرید را در نبود سرخیو راموس همراهی می‌کند که هیچ اشتباهی از او پذیرفتنی نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ادر میلییتو امشب مهمترین دوره حضورش به عنوان بازیکن رئال مادرید را در منچستر تجربه خواهد کرد. تاکنون او تقریباً هیچ کار خاصی نسبت به قیمت‌اش در لباس سفید انجام نداده است. در بدل 50 میلیون یورو او از پورتو به جمع مدافعان مرکزی رئال مادرید وارد شد تا شاهد فشار روی زوج راموس - واران باشیم.

ولی حیرت انگیز است که زوج یاد شده در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین سال‌های 2014 و 2018 برای رئال مادرید کسب شده، هیچ فشاری را اما احساس نکرده است.

محرومیت سرخیو راموس در بازی امشب سبب شده تا میلیتائو به جای او در زمین حضور یابد و این می‌تواند حداکثر فشار را روی این بازیکن بگذارد که تا کنون نتوانسته اعتماد سرمربی را به دست آورد.

تنها او در سن مامس برگ پیروزی رئال مادرید بود. اما دیدار امشب معکوس بازی مقابل بیلبائو است زیرا میلیتائو در بدترین لحظات مادرید در این فصل حضور داشته است. با محرومیت راموس او در لیگ قهرمانان اروپا یک زوج با واران را تشکیل می دهد.

او در بدترین شرایط ممکن بازی را با مادرید آغاز کرد که شکست 1-0 برابر مایورکا در لالیگا بود.

میلیتائو البته بدترین عملکردش را در آخرین شکست مادرید با حساب 2-1 مقابل بتیس تجربه کرد. زیدان به عنوان یک دفاع راست به او اعتماد کرد، موقعیتی که قبلاً برای سائوپائولو و و پورتو بازی می‌کرد.

اما امشب او پاسخ اعتماد زیدان را با انجام یک بازی دراماتیک باید بدهد.

بدون سرخیو راموس، میلییتائو شب در اتحاد را سپری خواهد که در آن او باید نشان دهد واقعا توانمند است تا در بازی‌های مهم ستاره اصلی باشد. ولی میلیتائو می‌داند که راموس برای تیم زیدان مهم‌ترین عنصر بر شمرده می‌شود و نبود او حتی به ضرر رئال بوده است.

بازیکن برزیلی درک می‌کند که رئال مادرید در لاک دفاعی فرو نرود و برای انجام این کار باید یک قدم به جلو بازی کند و آنچه را که تاکنون ارائه داده بطور اساسی بهبود ببخشد.

مادرید به گل‌های بیشتری احتیاج دارد و بیشتر به فکر حمله است تا دفاع.

رقیب ستاره‌های جدی هجومی دارد (استرلینگ، گابریل ژسوس، دی بروین، برناردو سیلوا ...) که قادر هستند هر کسی را به دردسر بیاندازد. سرخیو راموس در اولین دیدار مقابل آنها‌ رنج برد و این اخطار جدی بیش از حد برای میلیتائو خواهد بود.

مدافع برزیلی تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا عنصر ذخیره برای زیدان بوده است. بعد از مصیبت پاریس، او فقط در بازی مقابل بروژ (1-3) برای زیدان درخشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала