Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: حذف زیدان برای بار نخست بسیار با ارزش است

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی پس از حذف رئال مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، اظهار شادی کرد و آن‌ را ارزشمند خواند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-2 این تیم را شکست دهد. ستیزن‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه‌ی 2-4 موفق به حذف کهکشانی‌ها از دور یک‌هشتم نهایی شدند و در دور بعد به مصاف لیون خواهند رفت.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
آبرو ریزی در اتحاد؛ واران رئال را از اروپا حذف کرد

پپ گواردیولا پس از این پیروزی و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا، از شکست دادن زیدان در مراحل حذفی این رقابت به شدت ابراز شادی کرد و آن را ارزشمند خواند.

پپ به بی تی اسپورت گفت:" این ارزش‌مند است، ما دو بار آن‌ها را شکست دادیم. زین الدین زیدان هرگز در یک بازی از دور حذفی نباخته بود. آرامش و شخصیتی که آن‌ها با آن بازی می کنند را می بینید، آنها خوب هستند. ما اینجا هستیم تا در لیگ قهرمانان تلاش کنیم و برنده شویم. این فقط یک قدم بود، اگر فکر کنیم که همین کافی است نشان داده‌ایم که چقدر کوچک هستیم. اگر می خواهید قهرمان شوید، باید باشگاه های بزرگ را شکست دهید. ما 8 روز فرصت داریم تا خود را برای لیون آماده کنیم. البته در نخست از این پیروزی لذت خواهیم برد و بعد به لیون فکر خواهیم کرد."

پپ گواردیولا در حالی به پیروزی دست یافت که این سرمربی موفق تا حالا با سیتی موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала