Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی لیون: این شیرین‌ترین شکست زندگی من بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون
رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودی گارسیا پس از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، شکست برابر یوونتوس را شیرین‌ترین شکست خودش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته المپیک لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان یوونتوس بود و با وجود شکست 1-2 مقابل این تیم و تساوی در دو بازی در رفت و برگشت، به لطف گول‌زده در خانۀ حریف به دور بعدی این رقابت‌ها راه‌یافت.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
دبل نافرجام رونالدو؛ دیپای یوونتوس را در تورین مات کرد

رودی گارسیا سرمربی این تیم پس از صعود به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شکست برابر یوونتوس را بهترین شکست زندگی خود عنوان کرد.

او به  اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" نیمه اول واقعاً از سطح بالایی برخوردار بود. ما در نیمه‌ی دوم بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم، اما یوونتوس در حال پیشروی بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، بنابراین طبیعی بود. برای یووه کار سختی بود که بدون پائولو دیبالا بهتر عمل کند، اما ما ثابت کردیم که دفاع قدرتمندی داریم، همانطور که هفته گذشته نیز 120 دقیقه در جام حذفی بازی کردیم. من این ورزشگاه را می‌شناسم، با رم به اینجا آمدم، بنابراین می دانم پیروزی در اینجا چقدر سخت است. بیایید فقط بگوییم این شادترین شكست زندگی من است!"

گارسیا در حالی یوونتوس را حذف کرد که قبل از این هدایت رُم را به عهده داشت و با فوتبال ایتالیا و سبک ساری کاملاً آشنا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала