Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس مدیران یوونتوس با پوچتینو؛ اخراج ساری نزدیک است

© REUTERS / MATTHEW CHILDSТренерский состав Тоттенхэма Маурисио Почеттино, Бен Дэвис, Фернандо Льоренте и Эрик Ламела празднуют после полуфинального матча Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Тренерский состав Тоттенхэма Маурисио Почеттино, Бен Дэвис, Фернандо Льоренте и Эрик Ламела празднуют после полуфинального матча Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی نزدیک به باشگاه یوونتوس مدعی اند که مدیران این باشگاه با پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام برای گرفتن هدایت این تیم تماس گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس، این فصل قهرمان سری‌آ شد و نهمین اسکودتوی پی در پی را برای بیانکونری به ارمغان آرود اما این مربی ایتالیایی خیلی زود از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا مدیران این باشگاه این به فکر اخراج او باشند.

براساس گزارش آلفردو پدولا خبرنگار مطرح ایتالیایی، سران یوونتوس پس از شکست برابر لیون و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان، به شدت از ساری ناراض اند و به اخراج این سرمربی فکر می‌کنند.

مدیران این باشگاه امروز تماس‌های با پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام داشته اند و این نشان می‌دهد که مذاکرات عملاً برای استخدام او آغاز شده است.

این در حالی‌ست که شایعه اخراج ساری از چندی قبل اوج گرفته است و مدیر اجرایی باشگاه یووونتوس هم امروز صبح اعلام کرد که تصمیمات در مورد آینده تیم خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала