Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمان: "با رئال مادرید تماس تلفنی داشتم"

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یولیان ناگلزمانن سرمربی لایپزیگ در صحبت با "مارکا" مدعی شد که او یکی از نامزدهای مربیگری رئال مادرید در سال 2018 بود.

به گزارش اسپوتنیک، یولیان ناگلزمان سر مربی لایپزیگ در مصاحبه با مارکا اذعان کرد که در سال 2018 وی یکی از گزینه‌های مربیگری رئال مادرید بود. او که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد تصریح کرد که حتی در این زمینه صحبت‌هایی صورت گرفته بود.

او می‌گوید: "ما تماس تلفنی داشتیم اما در پایان کسی که تصمیم گرفت من بودم. من اعتقاد داشتم که هنوز راه درستی برای رفتن به رئال مادرید نیست. من یکی از کاندیداها بودم و لیست خیلی طولانی نبود. برای من بسیار مهم بود، من با خوزه آنخل سانچز چت خوبی داشتم. ما توافق كردیم كه اگر رئال مادرید به مربی نیاز داشته باشد در آینده می‌توانیم دوباره صحبت كنیم."

این تکنسین می‌افزاید: "من می‌خواستم قدم بعدی منطقی باشد. من سعی می‌کنم برای حرفه‌ای کردن در فوتبال برنامه ریزی کنم حتی اگر مشکل باشد. من یک پسر جوان هستم لازم نیست بلافاصله به بالای جدول بروم. من به خودم فُرصت توسعه می‌دهم. لایپزیگ برای قرارداد با من به وسعت زیادی پیش رفت. این مهمترین چیز بود. پیشنهادهای دیگری هم داشتم. گفتگوهای خوبی داشتیم و دیدم که قدم بعدی خوب است. یک باشگاه بزرگتر با بودجه بیشتری نسبت به هافنهایم که به من امکان ادامه توسعه را می‌دهد. آنها همچنین به من یک دست آزاد داده‌اند تا ایده‌های خود را معرفی کنم. نیازی نیست که بطور دائم کارهایی را که انجام می‌دهم توجیه کنم اما این امکان را دارم که ایده‌های خود را تکامل داده و به میدان بازی منتقل کنم. این یک مرحله بعدی خوب در حرفه‌ی من برای آماده سازی و در آینده بود، شاید به یک باشگاه حتی بزرگتر بروم."

از بین مباحث بسیاری که او در مورد آن صحبت می‌کند، ناگلزمان تلاش برای نتیجه تساوی برابر اتلتیکو مادرید اشاره نمود. او توضیح داد: "اوه تیم بسیار دفاعی است. ما باید یک بلوک بسیار محکم داشته باشیم و از قابلیت اطمینان زیادی در خط مقدم برخوردار باشیم تا خطر گل را ایجاد کنیم. همچنین ما در سوم خود به داشتن خلاقیت زیادی نیاز خواهیم داشت و کنترل آن را داریم. اتلتیکو در فوتبال اروپا سنگین وزن است. مخصوصاً در سالهای اخیر. دیگو سیمئونه با موفقیت‌های زیادی کار بسیار خوبی انجام داده است. این ستون بسیار بزرگی است که ما باید مات کنیم و می‌خواهیم بشکنیم."

وی در مورد سمیئونه اضافه کرد: "او شیوه بازی بسیار مستقیمی دارد که سالها پیش به نمایش می‌گذاشت و هرگز از آن فاصله نمی‌گیرد. این چیزی چشمگیر است ماندن در یک باشگاه برای سالهای طولانی فوق العاده است. شما باید هدیه‌ای برای جمع کردن مردم داشته باشید. او به عنوان یک مربی همه چیز ممکن را انجام می‌دهد تا زمانی که مردم وی را تشویق کند. او یک هاله عالی، کاریزمای زیادی دارد. این توانایی هیپنوتیزم کردن افراد را دارد. روش زندگی او چشمگیر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала