Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباهاتی که زیدان در برابر سیتی مرتکب شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان در امر انتخاب خود در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار اشتباهاتی شد که رئال نیز باخت و حذف گردید.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان در بازی جمعه شب در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب‌هایی را انجام داد که موجی از سؤالات را در باشگاه مادریدی ایجاد کرده است. با وجود این شکست تکنسین فرانسوی باید فصل بعد در پُست خود باقی بماند.

بنابراین شکست ناپذیری زیدان در لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه به پایان رسید. برنده سه فصل متوالی با رئال مادرید امسال در دور یک شانزدهم نهایی مقابل منچسترسیتی دوبار 2-1 شکست خورد. رئال که فصل خوبی را سپری می‌کرد سوپر جام اسپانیا را در جنوری گذشته و لالیگا را برد نتوانست چهاردهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برنده شود اما گذشته از این شکست انتخاب‌های مشخصی از زیدان باعث تعجب و سؤالات بسیاری گردید.

گزینه‌هایی که به اتفاق آرا نیستند

برای رویارویی با منچسترسیتی و تلاش برای جبران، مربی رئال مادرید انتخاب‌های قدرتمندی انجام نداد. به عنوان مثال زیدان تصمیم گرفت ادن هازارد را که به مدت طولانی فصل مصدوم بود در سمت چپ حمله به زمین بفرستد. با سرعت کمی ستاره بلجیمی در پایان بازی جای خود را به بازیکن دیگر داد.

لوکا یوویچ اما در این فصل با سختی زیادی روبرو شد. از این رو وینیسیوس جونیور کل بازی را روی نیمکت ذخیره‌ها سپری کرد. در خط میانی انتخاب‌های مربی فرانسوی هم نتیجه بخش نبود. کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ در حالی به مصاف حریف رفتند که فدریکو والورده در پایان بازی و در دقیقه 83 حضور یافت. شرط بندی برای زیدان که نتوانست بر حریف خود غلبه کند و اکنون در حال خشم برخی از اعضای باشگاه است، شکست خورد. به گزارش آ اس بسیاری از افراد در کاسا بلانکا انتخاب‌های مربی فرانسوی را درک نمی‌کنند. چه می‌تواند آینده زین الدین زیدان در رئال مادرید را زیر سوال ببرد؟ لازم نیست.

 

زیدان تهدید نمی‌شود

به محض این‌که مسابقه به پایان رسید زین الدین زیدان پیش از همه اشاره‌اش به سمت فصل بعد شد: "فصل بعد خواهیم دید که چه خواهیم کرد. ما باید این‌ها را فراموش کرده و کمی استراحت کنیم. بعد خواهیم دید. من اینجا هستم. من مربی مادرید هستم تا اینکه اتفاقی بیفتد. من اینجا هستم، البته هیچ چیز برای فکر کردن وجود ندارد. من مربی مادرید هستم و همین. سؤال دیگری در این زمینه وجود ندارد. اکنون می‌خواهیم استراحت کنیم و دوباره بازی خواهیم کرد تا یک فصل عالی داشته باشیم."

او افزود: "علی‌رغم برخی از تنش‌ها با فلورنتینو پرز در آغاز فصل همانطور که توسط

Sport.com  در تاریخ 16 سپتامبر اعلام شد، زیدان باید پُست خود را حفظ کند. ال اسپانیول روز شنبه گزارش کرد که سران مادرید همچنان از فصلی که زیزو به دست آورد رضایت دارند و همیشه به او اعتماد می‌کنند. این مربی حتی قرار است در آینده‌ای نزدیک با فلورنتینو پرز دیدار کند تا در مورد پنجره نقل و انتقالات تابستانی بحث کند. همانطور که روز یکشنبه گفته شد که رئال مادرید می‌تواند تجدید عمده تیم خود را انجام دهد و می‌تواند بازیکنان جوان را برای آمادگی در آینده جذب کند و این دوره برای زین الدین زیدان تعیین شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала