Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ منچستر به‌دنبال حفظ آبرو، اینتر در پی قهرمانی

© AFP 2023 / Joe KlamarФутболисты Майкл Клаус и Эрик Байи в мачте Manchester United и LASK
Футболисты Майкл Клаус и Эрик Байи в мачте Manchester United и LASK - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا فردا شب با برگزاری بازی منچستریونایتد - کپنهاگن و اینترمیلان - بایرلورکوزن آغاز می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از امشب با 2 دیدار پی‌گیری می‌شود. از ساعت 11:30 منچستریونایتد و کپنهاگن در شهر کلن به مصاف هم می‌روند و بازی اینترمیلان و بایرلورکوزن به صورت همزمان در شهر دوسلدورف برگزار خواهد شد.

شیاطین سرخ در تلاش کسب دومین قهرمانی در لیگ اروپا

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دانمارک امشب کار سختی مقابل منچستر یونایتد آماده این روزهای سولسشر دارد. کوپنهاگنی‌ها از جمله تیم‌های قدرتمند دانمارک هستند که در 4 فصل اخیر 2 قهرمانی داخلی به دست آورده اما در اروپا شانسی برای درخشش نداشته است. نکته نگران کننده برای دانمارکی‌ها مصدومیت 4 بازیکن این تیم است. میشل سانتوس، نیکولای تومسن، سیگوردسون و فیشن غایبان دانمارکی‌ها در بازی امشب هستند.

منچستریونایتد پس از کسب جایگاه سوم در رقابت‌های لیگ جزیره، برای دومین قهرمانی خود در لیگ اروپا تلاش می‌کند. این تیم در سال 2017 با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد برای اولین بار قهرمان مسابقات لیگ اروپا شود. منچستر یونایتدی که با ورود فرناندز نه تنها به شدت رشد کرده بلکه سطح بازی تمام بازیکنانش هم ارتقا یافته است. منچستر اگر بتواند به راه خود ادامه دهد و به قهرمانی برسد در 4 سال اخیر دومین باری است که قهرمان لیگ اروپا شده.

هرچند همه عادت داشتند یونایتد را در حال درخشش در لیگ قهرمانان ببینند اما آن‌ها در این چند ساله در لیگ اروپا بسیار درخشان ظاهر شده‌اند. با توجه به آمادگی شیاطین سرخ انتظار می‌رود آن‌ها به راحتی برنده شوند مگر اینکه دخیا باز هم هنرنمایی کند و با اشتباهات خود منچستر را دچار چالش کند. شیاطین سرخ در 5 بازی اخیر خود صاحب 3 پیروزی و متحمل یک شکست شده اند و دانمارکی‌ها در 5 تقابل اخیر خود وضعیتی مشابه دارند.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: داوید دخیا – ون بیساکا – لیندلوف – هری مگوایر – برندون ویلیامز – پل پوگبا – نمانیا ماتیچ – گرین وود – برونو فرناندز – مارکوس رشفورد – آنتونی مارسیال

ترکیب احتمالی کوپنهاگن: جانسون – وارلا – نلسون – یلند – بویلسون – زکا – مادرازیجا – بیل – ویند – فالک – کافمن

*************************************

شاگردان کونته در پی قهرمانی در اروپا

تیم‌های فوتبال اینترمیلان و بایرلورکوزن از ساعت 11:30 امشب در ورزشگاه مرکور اسپیل آرنا شهر دوسلدورف، با قضاوت کارلوس دل کرو اسپانیایی به مصاف هم خواهند رفت. نراتزوری‌هاعملکرد قابل قبولی در سری آ ایتالیا داشتند و تنها با یک امتیاز اختلاف، پس از تیم یوونتوس در جایگاه دوم جدول ایستادند. شاگردان آنتونیو کونته می‌توانند با قهرمانی در این رقابت‌ها عملکرد خوب خود در این فصل را تکمیل کنند.

اینتری‌ها در 5 بازی اخیر خود صاحب 4 پیروزی شده اند و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده، این نتایج نشان دهنده آمادگی بالای شاگردان کونته است. بایرلورکوزن در 5 دیدار اخیر خود صاحب 3 پیروزی شده و در 2 بازی هم شکست خورده است. چشم امید شاگردان پیتر بوش (سرمربی تیم لورکوزن) کای هاورتز بازیکن ۲۱ ساله این تیم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала