Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب ستین که سبب ضرر میلیونی برای بارسا شد

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیراً کیکه ستین تصمیمی گرفت که مانع صعود تیم بارسایB به رده بالاتر و ضرر میلیون برای این باشگاه شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسای B، در این فصل درخشش خوبی داشت و موفق شد به مرحله سوم پلی آف راه‌یابد و در فینال با سابادل بازی کرد و با واگذار کردن نتیجه بازی، از راه‌یابی به لیگ دسته‌ دوم باز ماند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
تمرینات کاتالان‌ها؛ استفاده ستین از 5 بازیکن تیم جوانان

قبل از فینال سرمربی بارسای B، از کیکه ستین خواست تا به فاتی و پویگ اجازه دهد تا در برابر سابادل برای این تیم به میدان برود اما سرمربی بارسا اجازه نداد و هر دو بازیکن در تیم اصلی ماندند.

ستین به دلیل محرومیت بوسکتس، برایت‌ویت، ویدال و آرتور و مصدومیت دمبله هر دو بازیکن را به بازی برابر ناپولی دعوت کرد و مدیران ارشد بارسلونا نیز از این تصمیم او راضی به نظر می‌رسیدند.

این رضایت اما زمانی به نارضایتی تبدیل شد که این سرمربی از هر دو بازیکن در برابر ناپولی استفاده نکرد و آن‌ها را روی نیمکت نشاند.

مدیران بارسا حالا به این عقیده هستند که در صورت عدم استفاده از آن‌ها در بازی برابر ناپولی، چرا ستین به بازیکنان اجازه حضور در بازی پلی‌آف را نداد تا با حضور آن‌ها بارسا B، به لیگ دسته دوم راه‌یافته و باشگاه 10 میلیون یورو از نشر تلویزیونی مفاد می‌کرد.

این در حالی‌ست که ستین در بازی برابر ناپولی از مونچو کاپیتان بارسا B، در نیمه دوم استفاده کرد، بازیکنی که برابر سابادل در پلی‌آف نیز حضور داشت. سرمربی بارسا می‌توانست از فاتی و پویگ نیز در شرایط مشابه استفاده کند تا هم آن‌ها در پلی‌آف حضور می‌داشتند و هم برابر ناپولی به میدان می‌رفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала