Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسر «کیکه ستین»: گاوها گفتند که بارسلونا قهرمان اروپا می‌شود! + ویدیو

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لارو ستین با انتشار کلیپی مدعی شده که گاوهای مزرعه آنها به او گفته اند که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، لارو پسر کیکه ستین سرمربی بارسلونا ویدیوی عجیبی از گاوهای خانواده منتشر کرده است. در این ویدیو، لارو از گاوها می پرسد که آیا بارسلونا می تواند قهرمان اروپا شود و بعد از آن که گاوها صدا در می آورند، پسر سرمربی بارسلونا می گوید که پاسخ آنها مثبت بوده است!

پسر کیکه ستین که 24 سال دارد و فوتبالیست است با انتشار ویدیوی کوتاهی در استوری اینستاگرام خود از گاوهای مزرعه پرسید:« گوش کنید، شما فکر میکنید ما قهرمان لیگ قهرمان می‌شویم، نظرتان چیست ؟ منظورم را فهمیدید؟ ما برنده میشویم؟» او همچنین در این ویدیو میگوید:«آنها می‌دانند به من گفتند «بله.»

سرمربی بارسلونا علاقه زیادی به مزرعه و حیواناتش دارد. او در روز مراسم معارفه اش گفت که روز قبلش در کنار گاو هایش بوده است و یک روز بعد به تمرین بارسلونا رفته است تا نشان بدهد که زندگی پستی و بلندی هایی دارد. در آن زمان خیلی ها تصور می کردند که ستین به شوخی این حرف را زده و بعید است که گاوداری کند اما به نظر می رسد که ماجرا کاملا جدی است و خانواده ستین این روزها و به دور از سرمربی بارسلونا در حال مراقبت از گاوهایشان هستند.

بارسلونا روز جمعه باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود تا برای کسب ششمین قهرمانی اروپایی تلاش کند. کیکه ستین می داند که قهرمانی اروپا می تواند ماندنش در بارسلونا را تضمین کند اما در صورت حذف، اخراجش دور از انتظار نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала