Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه‌ی رکورد شکنی‌های «روملو لوکاکو» در لیگ اروپا + عکس

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره بلجیمی اینترمیلان رکورد جدیدی را در رقابت‌های اروپایی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماشین گلزنی مهاجم پیشین اورتون و منچستریونایتد در این فصل برای نراتزوری ها خاموش نمی‌شود. او باز هم با ادامه‌ی روند گلزنی هایش، این بار در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا رکوردی جدید را ثبت کرد.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
اینتر 2 – لورکوزن 1؛ صعود راحت نراتزوی‌ها به نیمه‌نهایی + عکس

او که در دقیقه‌ی 21 دروازه‌ی بایر لورکوزن را گشود، با انجام این کار تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 9 مسابقه پیاپی لیگ اروپا یا جام یوفا گلزنی می‌کند و رکورد گلزنی در 8 بازی پیاپی را که قبلاً آلن شیرر در سال 2005 با نیوکاسل ثبت کرده بود، شکست. رکورد دیگری که لوکاکو با این گلزنی بر جای گذاشت این است که او تبدیل اولین بازیکنی شد که در 6 بازیِ پیاپی اروپایی برای اینتر میلان گلزنی می‌کند.

علاوه بر این، ستاره بلجیمی اینتر‌میلان با گلی که شب گذشته برابر بایرلورکوزن به ثمر رساند مجموع گل‌های زده خود برای این باشگاه را در این فصل به عدد 31 رساند تا بهترین فصل دوران فوتبالی خود را تجربه ‌کند، او فصل 2017 - 2018 در منچستریونایتد 27 گل به ثمر رسانده بود.

لوکاکو پس از فصل 2010 - 2011 که ساموئل اتوئو در یک فصل 37 گل برای اینترمیلان زد، اولین بازیکنی است که موفق شده در یک فصل بیش از30  گل برای این تیم به ثمر برساند. او در حال حاضر به شدت آماده است و این به اینتر میلان کمک زیادی می‌کند تا به هدفی که در این فصل از لیگ اروپا دارد برسد.

اینتر به دنبال قهرمانی است و اکنون فقط دو مرحله‌ی نیمه نهایی و فینال را تا رسیدن به این هدف فاصله دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала