Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت «مایک تایسون» به رینگ مبارزه به تعویق افتاد

© AFP 2023 / Jeff Haynes Поединок Майка Тайсона и Эвандара Холифилда 28 июня 1997
Поединок Майка Тайсона и Эвандара Холифилда 28 июня 1997 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک تایسون اسطوره بوکس برای بازگشت به رینگ باید تا پایان ماه نوامبر صبر کند.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان قرار بود در 12 سپتامبر سال روان در یک نبرد نمایشی با روی جونز جونیور رویارویی کند. تمامی امادگی‌ها برای برگزاری ای مبارزه گرفته شده بود، اما شب گذشته یک نشریه امریکایی اعلام کرد که این مبارزه تا 28 نوامبر برگزار نخواهد شد.

Поединок Майка Тайсона и Эвандара Холифилда 28 июня 1997 - اسپوتنیک افغانستان
تایسیون - جونز؛ بازگشت مایک آهنین به رینگ بوکس!

بر اساس گزارش‌ها، دلایل گوناگونی برای به تعویق افتادن بازگشت تایسون - همان بوکسوری که با گاز گرفتن گوش رقیب خود اواندر هالیفیلد و کندن تکه‌ای از آن معروف شد – ذکر شده است، اما اصلی‌ترین دلیل آن گویا این است که این بوکسور و تیمش ترجیح داده‌اند با تعویق یک ماه و نیمی مبارزه، فرصت بیشتری برای تبلیغ و به تبع آن کسب درآمد بیشتر داشته باشد.

این مبارزه تنها از طریق یک شبکه اینترنتی و با پرداخت حق اشتراک قابل تماشا است. دلیل دیگری هم که عنوان شده، توافق دو بوکسور برای تعویق مبارزه به امید فروکش کردن بحران شیوع کرونا در آمریکا و امکان حضور تماشاگر در سالن محل دیگنیتی هلث پارک کارسون کالیفرنیا است.

بر اساس اعلام مقامات محلی در ماه سپتامبر امکان ورود تماشاگران به سالن‌های ورزشی وجود ندارد و به همین دلیل هم تایسون و روی جونز تصمیم گرفته‌اند با به تعویق انداختن مبارزه نمایشی‌شان شانس دیده شده آن از نزدیک را برای مخاطبان افزایش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала