Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال شکار ستاره جوان رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی جوان رئال برای دومین بار پیشنهادی جدی از چلسی دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه فرانک لمپارد به ایجاد تغییر در خط حمله تیمش در تابستان سال جاری باعث شده که چلسی پیشنهادی را برای جذب وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید، ارائه کند.

Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شانس بالای وینیسیوس برای حضور در ترکیب ثابت رئال برابر سیتی

نشریه اسپانیایی «ا.اس» خبر داده که چلسی مذاکراتی را برای خرید این بازیکن با باشگاه اسپانیایی انجام داده و حتی تماس‌های اولیه در نوامبر سال گذشته میلادی برقرار شده است. پیش از این گفته شده بود که آرسنال و پاری سن ژرمن نیز شرایط این بازیکن را نیز نظر داشته و به جذب او علاقمند هستند.

زین الدین زیدان در طول ماه‌های اخیر از گرت بیل و وینیسیوس استفاده زیادی نکرده و با ترکیبی مشابه در خط حمله تیمش به میدان رفته است. ادن هازارد که تابستان سال گذشته به رئال پیوست گزینه مدنظر این مربی فرانسوی در کنار کریم بنزما و رودریگو بود. وینیسیوس که در سال 2018 از فلامنگوی برازیل به رئال مادرید پیوسته تا ژوئن 2025 با این تیم قرارداد دارد.

چلسی از سوی دیگر قصد ایجاد تحول در خط حمله خود را دارد و پس از جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر معتقد است وینیسیوس هم می تواند مهره ای کارآمد برای تقویت هر چه بیشتر این منطقه محسوب شود. این در حالی است که گفته می شود باشگاه لندنی در آستانه جذب کای هاورتز وینگر ملی پوش بایرلورکوزن نیز قرار دارد.

وینیسیوس که تابستان 2018 از فلامینگو به رئال پیوست، در 69 بازی توانسته هشت گل برای رئال بزند و بند فسخ او نیز 630 میلیون پوند است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала