Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زندگی تجملاتی یک ستاره فراموش شده + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره ولزی رئال مادرید بیشتر به زندگی تجملاتی‌اش در مادرید می‌پردازد تا اینکه ستاره کهکشانی‌ها درون زمین باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «سان» انگلیس در گزارشی به زندگی تجملاتی گرت بیل در مادرید پرداخته و نوشته که چطور دستمزد سالیانه 17 میلیون یورویی این ستاره فراموش‌شده خرج می‌شود.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
گرت بیل به یک شرط می‌رود

«سان» به سراغ خانه محل سکونت گرت بیل در شهر مادرید می‌رود. خانه‌ای به ارزش 7.2 میلیون یورو که توسط معمار معروف اروپایی خواکین تورس طراحی شده. این خانه که در منطقه بسیار گران قیمت شهر مادرید لا فینکا، واقع شده توسط گرت بیل اجاره شده است. ستاره ولزی برای اجاره این خانه هر ماه 11140 یورو پرداخت می‌کند. مستاجر قبلی این خانه کاکا ستاره برازیلی بوده است.

در پارکینگ خانه مفشن گرت بیل شش موترهای پارک شده. موترهایی که ستاره ولزی از زمان پیوستن به رئال مادرید خریده است. موترهای بیل از این قرار هستند: مرسدس SLS AMG  قیمت 748000 یورو، بنتلی کنتیننال GT - 23500 یورو، لامبورگینی هوراکان قیمت 70700 یورو، فراری GTC4Lusso  قیمت 104300 یورو، و در نهایت آئودی Q705  TDI به قیمت 29400 یورو که توسط رئال در اختیار او قرار داده شده است.

بیل که به خاطر علاقه شدیدش به ورزش گلف مشهور است در شهر مادرید در زمین گلف سانتاندر بازی می‌کند. یک زمین گلف استثنایی که توسط سوریانو بالستروس طراحی شده و میزبان ثروتمندترین اسپانیایی‌ها است. ستاره ولزی هر زمان که حوصله‌اش از مادرید سر می‌رود یا هوس می‌کند مدتی از سروصدای پایتخت دور باشد به سراغ ویلایی می‌رود که در منطقه فینکا کورتسین خریداری کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала