Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعجیل زیدان برای بازگشت زودهنگام اودگارد

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد ستاه قرضی رئال‌مادرید قرار است زودتر به قرارداد قرضی دوساله‌اش با رئال سوسیه‌داد پایان دهد زیرا زیدان می‌خواهد او را فصل بعد در اختیار داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در حالی‌که هنوز قرارداد قرضی مارتین اودگارد با سوسیه‌داد باقی مانده اما پس از درخشش او در لالیگا، زیدان تصمیم گرفته فصل بعد وی را در اختیار داشته باشد.

این ستاره نارویژی که در سال 2015 به عنوان یک پسر 16 ساله به برنابئو پیوست این فصل بعد از این‌که به عنوان سوپراستار آینده انتخاب شد، این فصل درخشید و با چهار گل و شش پاس گل برای باسکی‌ها توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

وی تابستان گذشته به خاطر آنچه که قرار بود یک قرارداد قرضی دو ساله باشد به آنها پیوست تا تجربه مورد نیازش را بدست آورد اما به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، مادرید معتقد است که این بازیکن 21 ساله اکنون آماده است تا بخشی از ترکیب فصل آینده زیدان باشد. مادرید یک بند فراخوان در قرارداد قرضی درج کرده و شایع شده که پس از تماشای عملکرد عالی او در خط میانی زیزو علاقه مند به بازگشت او در فصل بعد است.

این شامل نمایش درخشان وی در برابر باشگاه اصلی‌اش در ماه فبرروی بود که وی در جریان پیروزی 4-3 حضور فعالانه داشت.

این گزارش مدعی‌ست که زیدان از نمایش‌های وی به اندازه کافی راضی است و متقاعد شده که اودگارد باید به عضویت این تیم بپیوندد، وی با آنکه در ابتدا از حضور در سوسیه‌داد ابراز خوشحالی کرد اما زیدان به وی اطمینان داده که فصل آینده فرصت بازی برای تیم اول را می‌یابد.

آ اس همچنین ادعا می‌کند که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه با جوین آپرریبای رئیس سوسیه‌داد صحبت کرده تا درباره تصمیم خود به آنها اطلاع بدهد.

اودگارد که کار خود را با تیم نارویژی "استروم‌گادست" آغاز کرده در زمان پیوستن به اکادمی کاستیا او با زیدان کار کرده ولی در بعضی مواقع تلاش کرد که با خودش سازگار شود و برای برخی از اجراهای ضعیف کنار گذاشته شد، بعداً به صورت قرضی به هرنفین و ویتیس در لیگ برتر هالند فرستاده شد.

وی در هالند توانست خود را ثابت کند، به خصوص در ویتیس که 11 گل به ثمر رساند تا بتواند قرض خود را با سوسیداد در لالیگا به دست آورد که زیر نظر مادرید بود.

بازگشت احتمالی او در زمان عدم اطمینان در خط میانی مادرید به وجود می‌آید. در حالی که لوکا مودریچ در ماه آینده 35 ساله می‌شود، خامس رودریگز و ایسکو به دروازه خروج نزدیک اند و قرارداد وی تابستان آینده منقضی می‌شود.

اعتقاد بر این است که زیدان با تعدادی از ستاره‌های جوان فرستاده شده برای بازگشت از قرضی به ویژه با توجه به وضعیت دشوار بازار مالی که توسط کروناویروس ایجاد شده می‌تواند پیرامون استعدادهای جوان، تیم خود را ایجاد کند.

سرجیو رگیلیون مدافع چپ که دارای استعداد بالایی است فصل خوبی را در سویا لذت برد، آندره لونین در درون دروازه وایادولید بوده در حالی که بورخا مایورال دو سال گذشته را با لوانته سپری کرده است.

علاوه بر این سرمربی فرانسوی در حال حاضر دورنمای هیجان انگیزی دارد که در تیم اول موفق به کسب امتیاز خود شده، از جمله وینیسیوس جونیور، رودریگو، براهیم دیاز و فدریکو والورده.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала