Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فالکائو در استانبول ماندنی شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Colombia's Radamel Falcao, left, struggles for a ball with unidentified England's player during extra time of the World Cup Round of 16 soccer match between Colombia and England, at the Spartak Arena, in Moscow, Russia, July 3, 2018.
Colombia's Radamel Falcao, left, struggles for a ball with unidentified England's player during extra time of the World Cup Round of 16 soccer match between Colombia and England, at the Spartak Arena, in Moscow, Russia, July 3, 2018.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فالکائو پس از توافق بر سر کاهش دستمزدش تا 5 میلیون بر سرماندن در سوپر لیگ ترکیه نیز موافقت نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، به دلیل بحران اقتصادی کروناویروس در گالاتاسرای، آینده فالکائو در  ترکیه شک ایجاد کرده بود. اما مُهاجم سابق اتلتیکو مادرید درخواست کاهش دستمزدش را تغییر داد.

او با خانواده‌اش در استانبول راحت و خوشحال است و می‌خواهد ادامه دهد زیرا او و همسرش به طور مداوم انتقال یافته‌اند. به دلیل بحران ناشی از بیماری همه گیر و به دلیل نتایج ورزشی گالاتاسارای مجبور شده اقدامات جدی را انجام دهد و از آنجا که نتایج ضعیف  ورزشی باعث شده تا آنها از رسیدن به صدر جدول برنگردند.

از رئیس باشگاه در جلسه حمایت مالی امروز در مورد آینده ستاره کلمبیایی پرسیده شد و او گفت که فالکائو موافقت کرده تا دستمزدش را کاهش دهد و بنابراین به نظر می‌رسد که وی برای فصل آینده نیز در تیم فعلی‌اش ادامه خواهد داد.
رادامل فالکائو فصل گذشته فقط در 22 بازی رسمی بازی کرد وی به دلیل مصدومیت نتوانست دیگر بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала