Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو یکی از گزینه‌های جانشینی ستین در بارسا

© FlickrEl logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio.
El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا برای جانیشینی کیکه ستین در فصل بعد سه گزینه را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه "اسپورت" چاپ کاتالونیا امروز در گزارشی مدعی شد که بارسلونا برای فصل آینده به دنبال سرمربی است و اکنون سه گزینه اصلی را سران آبی‌واناری‌ها برای جانشینی ستین مدنظر گرفته‌اند.

لوران بلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جانشین ستین از فرانسه می‌آید

با برکناری (احتمالی) کیکه ستین، کاتالان‌ها برای فصل بعد مائوریسو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام، مارسلو گایاردو (سرمربی تیم ریورپلاته آرجانتین) و گارسیا پیمنتا (سرمربی تیم ب بارسا) سه گزینع اصلی مربیگری این تیم در فصل 2020-21 خواهند بود. گرچه قرارداد پیمنتا در 30 جون با این تیم به پایان رسید و دو طرف بر سر قرارداد جدید به توافق نرسیدند.

ستین فصل قبل برای فتح لالیگا نتوانست رقابت‌ مقابل رئال را برنده شود و در نهایت تسلیم شد تا زیزو با تیمش به جام قهرمانی دست یابند. همچنان این تیم موفق به کسب جام حذفی اسپانیا نیز نشد.

با آنکه پیش از این حضور ستین در فصل بعد وابسته به بازی قبلی این تیم برابر ناپولی خوانده می‌شد اما حالا گزارش شده که او در صورت برتری در دو بازی بعدی تیمش می‌تواند جایگاه خود را امن بسازد.

این در حالیست که کاتالان‌ها جمعه شب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و در صورت صعود گام به نیمه نهایی خواهند گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала