Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه پس از حذف از لیگ قهرمانان: اسیر عملکرد حریف شدیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیکومادرید پس از وداع تیمش از لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید اسیر عملکرد فوق العاده حریف شده و لایپزیگ نمایش بسیار بهتری از شاگردان او در زمین داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیگ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. دیگو سیمئونه ضمن پذیرش این شکست معتقد است که تیم آلمانی خیلی بهتر از اتلتیکو مادرید بازی کرده و آن‌ها مستحق صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی بوده‌اند.

یانیک کاراسکو - اسپوتنیک افغانستان
لایپزیگ / اتلتیکو، همه چیز به نیمه مربیان کشیده شد
دیگو سیمئونه، سرمربی آرجنتینی اتلتیکو پس از این ناکامی بزرگ، اظهار داشت:«می‌دانم که اکثر کارشناسان شانس اتلتیکو را برای کسب برتری و رسیدن به نیمه‌نهایی بیشتر می‌دانستند اما در فوتبال، نتیجه در زمین رقم می‌خورد و آمار و ارقام سودی ندارد. لایپزیگ بازی را هجومی آغاز کرد و در نیمه نخست اجازه کاری به ما ندارد. در بین دو نیمه صحبت‌های زیادی با نفرات تیم خود انجام دادم اما آنها اسیر بازی حریف شده بودند.»
سیمئونه در ادامه اظهار داشت:«لایپزیگ فعال‌تر و بهتر بازی کرد و ما هم باید از خواب بیدار شویم و به فکر فصل آینده باشیم. باید یاد بگیریم و به عملکرد بهتر حریفان، احترام بگذاریم. وقتی تیمی شور و اشتیاق زیادی داشته باشد، کار را برای حریف سخت می‌کند. لایپزیگ برای برتری بسیار انگیزه داشت و موجب شد تا شکست را پذیرا باشیم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала