Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی پردرآمد ترین فوتبالیست جهان شد

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا منتشر شده از طرف فرانس فوتبال‌، لیونل مسی با سبقت گرفتن از کریستیانو رونالدو در صدر جدول ایستاده.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا بر اساس اعلام فرانس فوتبال در سال 2019 درآمدی بالغ بر 120 میلیون یورو داشته است. رونالدو در آن سال اولین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می کرده و درآمدش 12 میلیون یورو کمتر از مسی بوده. به این ترتیب مسی در صدر فهرست و رونالدو در رتبه دوم قرار گرفته اند.

Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو پردرآمدترین ورزشکار اینستاگرام در روزهای کرونایی

بعد از مسی و رونالدو‌، در رتبه‌های بعدی کم کم فاصله درآمدی بین فوتبالیست‌ها افزایش می یابد. رتبه سوم فهرست در اختیار نیمار قرار دارد که در آن سال 96 میلیون یورو درآمد داشته. رتبه چهارم هم در اختیار ستاره ولزی رئال مادرید گرت بیل است که درآمد او با کاهشی قابل توجه نسبت به نفر سوم لیست‌، 40 میلیون یورو بوده است.

آنتوان گریزمان با اختلافی اندک نسبت به گرت بیل در رتبه پنجم ایستاده. اختلاف درآمد گریزمان با گرت بیل تنها 200هزار یورو بوده. رتبه های بعدی این جدول هم به ترتیب در اختیار ادن هازارد، آندرس اینیستا، رحیم استرلینگ، رابرت لواندوفسکی و کیلیان امباپه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала