Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک بایرن: دیدن مسی در حالت شرمندگی برایم لذت‌بخش بود

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بارسلونا، مدعی شد که شکست دادن مسی و هم‌تیمی‌هایش با نتیجه تحقیرآمیز برایش لذت بخش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دو تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در شهر لیسبون پرتگال و در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم رفتند که این بازی را باواریایی‌ها با نتیجه قاطع 2-8 به سود خود به پایان رساندند و آبی‌اناری‌ها را تحقیر کردند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
کاپیتان اول و دوم بارسا، بدترین بازیکنان این تیم برابر بایرن

در پایان بازی لئون گورتزکا، هافبک آلمانی و 25 ساله بایرن مونیخ که مسی را در نوجوانی به عنوان الگوی خود انتخاب کرده بود، از پیروزی تیم‌اش با نتیجه سنگین ابراز شادمانی کرد و مدعی شد که دیدن لئو در حالت شرمندگی برایش لذت بخش بوده است.

او به اسکای اسپورت گفت:" بیان احساسات در واژه‌ها نمی‌گنجد و به این زودی پس از بازی کار دشواری است. فکر می‌کنم چند روزی طول بکشد تا این نتیجه را هضم کنیم. ما اعتماد به نفس بسیاری داشتیم اما همانطور که در رختکن گفتیم تازه قدم اول از سه قدم لازم برای قهرمانی را برداشتیم".
گورتزکا در پاسخ به این پرسش که دیدن مسی در حالت باخت برایش دشوار بوده است، چنین گفت:" نه دردناک و دشوار نیست، در واقع من لذت بردم".

این بازیکن در حالی‌ چنین ابراز نظر کرده است که زمانی تلاش داشت تا برای هم‌بازی شدن با مسی، به بارسلونا بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала