Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: نیمار می‌تواند بارسلونا را نجات دهد

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو اسطوره برازیلی باشگاه بارسلونا، بار دیگر از مدیران این باشگاه خواست تا نیمار جونیور را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در سومین و مهم‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در شهر لیسبون پرتگال به مصاف هم رفتند که این بازی را بایرن مونیخ با نتیجه قاطع 2-8 به سود خود به پایان رساند و آبی‌اناری‌ها را تحقیر کرد.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ریوالدو: مسی غیر از بارسا در هیچ باشگاه اروپایی بازی نمی‌کند

پس از این شکست مشخص شد که بارسلونا برای بیرون رفت از بحران موجود نیاز به تغییرات گسترده دارد و باید از همین حالا دست به کار شود.

در همین حال ریوالدو اسطوره برازیلی بارسلونا، به مدیران این باشگاه پیشنهاد کرده است که اگر می‌خواهند از این بحران بیرون شوند، هر چه زودتر باید نیمار را به این باشگاه برگردانند.

ستاره سابق بارسلونا در این مورد گفت:" باز هم می‌گویم نیمار را جذب کنید، او تنها راه نجات بارسلونا است که می‌تواند در کنار مسی با خیال آسوده بازی کند و ترسی از این موضوع ندارد. بسیاری از بازیکنان از حضور در کنار لئو می‌ترسند و نمی‌توانند توانایی‌های خود را ثابت کنند، اما نیمار اینطور نیست و می‌تواند به مسی هم کمک کند. این موضوع را بارها و بارها مسی هم گفته است. مدیران بارسلونا در سال‌های اخیر در جذب بازیکنان خوب عمل نکردند و این موضوع سطح کیفی بارسا را پایین آورده و کمکی به تیم نکرده است".

ریوالدو در حالی از مدیران بارسا می‌خواهد نیمار را جذب کنند که این باشگاه در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب نیمار کرد اما این بازیکن در پی‌اس‌جی ماندنی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала