Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوتِ معنی‌دار مسی پس از فاجعه لیسبون

© REUTERS / Phil NobleSoccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts
Soccer Football - Champions League Semi Final Second Leg - Liverpool v FC Barcelona - Anfield, Liverpool, Britain - May 7, 2019 Barcelona's Lionel Messi reacts  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی پس از شکست سنگین برابر بایرن مونیخ و حذف تحقیرآمیز از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تا حالا واکنشی نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا جمعه شب در برابر بایرن مونیخ با نتیجه سنگین شکست 2- 8 خورد و از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به گونه تحقیرآمیز حذف شد.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کافی است مسی چراغ سبز نشان دهد؛ سیتی آماده شکار است

پس از این شکست سرمربی، مدیران و برخی بازیکنان باشگاه در این مورد واکنش نشان دادند و نظریات و خواسته‌های خود را مطرح کردند، اما لیونل مسی به عنوان رهبر و مهم‌ترین بازیکن تیم تا هنوز سکوت کرده است.

برخی از افراد نزدیک به باشگاه بارسلونا، این سکوت مسی را معنی‌دار می‌دانند و مدعی اند که این بازیکن منتظر جلسه اضطراری هیئت مدیره باشگاه است و در صورت عدم به میان آمدن تغییرات گسترده، تصامیم خود را همگانی خواهد کرد.

براساس گزارش TV3 کاتالونیا، مدیران بارسلونا در دو سال گذشته به مسی وعده داده بودند که جای ژاوی و اینیستا را با بازیکنان بهتر و مؤثرتر پُر و برای بازگرداندن نیمار نیز تلاش خواهند کرد، وعدۀ که تا حالا عملی نشده است.

همچنان در زمان اخراج والورده که مسی مخالف چنین تصمیمی بود، مدیران بارسا به او وعده دادند که مربی بهتری برای باشگاه استخدام خواهند کرد که در پایان ستین را استخدام کردند.

حالا مسی منتظر است که مدیران بارسلونا این‌بار چقدر در عملی نمودن وعده‌های شان صادق اند و می‌توانند آن را عملی کنند.

در حقیقت مسی به مدیران بارسلونا برای آخرین فرصت داده و معتقد است که کادر مدیریتی هر بار به او دروغ گفته اند و هیچ تغییری در دیدگاه باشگاه نیامده است.

گفته می‌شود در صورتی‌که نتایج جلسه فردا قناعت مسی را فراهم نکند، کاپیتان بارسلونا قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و ممکن است باشگاه را نیز ترک کند.

با این حال کارشناسان سکوت مسی را به نوعی هشدار برای مدیران بارسلونا معنی کرده اند و مدعی اند که او با سکوتش بر مدیران ارشد باشگاه فشار وارد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала