Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 با تایید بارتومئو، «کیکه ستین» از بارسلونا اخراج شد

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در اظهارنظری جدایی کیکه ستین را از این تیم تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا بعد از جلسه آبیدال با ستین اعلام کرد حکم برکناری سرمربی صادر شد. رییس باشگاه بارسلونا بعد از جلسه با اریک آبیدال، مدیر فنی باشگاه به صورت جمله کوتاه درباره آینده سرمربی تیم گفت:«ستین اخراج شد.»

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین خبر اخراجش را دریافت کرد

این موضوع پس از ملاقات با اریک آبیدال و رامون پلانس اتخاد شده است. از چند روز پیش این مسئله پیش بینی می شد و فردا حکم اخراج کیکه ستین صادر می‌شود. اما به نظر می رسد وضعیت شغلی کل گروه مدیریتی تیم در خطر باشد و اسکار گرائو مدیر و اریک آبیدال مدیر فنی و بلوگرانا نیز به درب خروج باشگاه نزدیک شده اند.

بارسلونا در آستانه یک انقلاب قرار دارد. پس از باخت 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، کیکه ستین اولین نفری خواهد بود که از این تیم اخراج می شود. سران باشگاه بارسلونا امروز(دوشنبه) جلسه ای سرنوشت ساز دارند و بعد از این جلسه برکناری رسمی ستین اعلام می شود. همچنین درباره جانشین ستین نیز تصمیم گیری خواهد شد.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند و مدافع پیشین بارسلونا، اصلی ترین گزینه برای نشستن بر روی نیمکت مربیگری آبی‌اناری‌ها در فصل 2020/21 است. او برای بر عهده گرفتن هدایت بلوگرانا از ژاوی و مائوریسیو پوچتینو پیشی گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала