Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خریدار جدید باشگاه نیوکاسل از راه رسید

© Sputnik / Игорь Чекачков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч "Металлист" - "Ньюкасл"
باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч Металлист - Ньюкасл - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از سرمایه گذاران سنگاپوری برای خرید باشگاه نیوکاسل یونایتد، با سران این باشگاه وارد مذاکره شدند.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل چوپرا بازیکن سابق تیم فوتبال نیوکاسل و کاردیف با سرمایه‌ای 9 میلیون پوندی درخواست خود را برای خرید باشگاه نیوکاسل ارسال کرد. چوپرا، فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم جوانان نیوکاسل آغاز کرد و در سال 2000 وارد تیم بزرگسالانش شد.

محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان
فروش باشگاه «نیوکاسل» به شاهزاده عربستان نهایی شد

او خود را مدیون این باشگاه می‌داند و قصد دارد آن را به قدرتمند‌ترین تیم لیگ جزیره تبدیل کند. در همین حال، مایک اشلی، صاحب نیوکاسل، تایید کرد که برای فروش باشگاهش در حال مذاکره است. این مقام افزود برای انتقال مالکیت باشگاه، مذاکره ای با گروهی از سرمایه گذاران سنگاپوری انجام می شود. گفت وگوهایی که به زعم اشلی، در مرحله پیشرفته ای نیز قرار دارند و هر لحظه امکان رسیدن به توافق وجود دارد.

اشلی در حال حاضر مالک باشگاه نیوکاسل است و از 3 سال پیش قصد دارد تا این باشگاه را به فروش برساند. محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان با سرمایه‌ای 300 میلیون پوندی قصد خرید این باشگاه را داشت، ولی به دلیل دست داشتن در قتل جمال خاشقچی، انگلیسی‌ها صلاحیت او را رد کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала