Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ در آرسنال ماندنی شد

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال از جدایی منصرف شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال بالاخره پس از چند دور مذاکره با پیر امریک اوبامیانگ و مدیر برنامه‌های این بازیکن سرانجام توانست برای تمدید قرارداد با مهاجم گابنی خود به توافق برسد.

Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
اوبامیانگ تا 2023 تمدید می‌کند

این بازیکن قرار است قرارداد خود را با آرسنال 3 سال به ارزش هفته ای 250 هزار پوند تمدید کند. قرار است در هفته جاری قرارداد توسط او امضا شود و اوبامیانگ برای 3 سال دیگر در لندن باقی بماند. عملکرد درخشان او در فصل جاری لیگ برتر باعث شد تا خیلی از تیم ها از جمله بارسلونا برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شوند ولی سران آرسنال به هیچ وجه حاضر به فروش مهاجم خود نیستند و آرتتا نیز برای فصل جدید روی او حساب باز کرده است.

آرسنالی‌ها تا کنون توانسته‌اند با «ویلیان» به عنوان خرید جدید به توافق برسند و او را برای فصل بعد به تیم خود بیاورند. در هفته‌های اخیر بارسلونا و اینتر مذاکرات خوبی با این بازیکن داشتند، اما به نظر می‌رسد او برای ماندن در آرسنال و لندن کاملا متقاعد شده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала