Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید «آنتونیو کونته» از شاگردانش پس از صعود به فینال لیگ اروپا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال اینتر ایتالیا پس از صعود به فینال لیگ اروپا از شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته پس از برتری 5 بر صفر اینتر مقابل شاختار دونتسک اوکراین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» اظهار داشت:«به نظرم ما در حالی به فینال رسیدیم که با بازی‌مان کاری کردیم که قدرت واقعی شاختار کمتر به نظر بیاید اما شاختار استعدادهای زیادی دارد و ما با بازی تحت‌فشار در تمام نقاط زمین آنها را متوقف کردیم.»

اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
اینترمیلان حریف سویا در فینال لیگ اروپا شد + عکس
سرمربی نراتزوری در ادامه بیان داشت:«شاختار تیمی بسیار باکیفیت در پاسکاری است و سرعت بالایی دارد اما ما کارمان را به قدری خوب انجام دادیم که آنها را مجبور به دفاع کردن، کردیم و می‌دانستیم که از در اختیار داشتن توپ حس راحتی ندارند. ما با شجاعت بازی کردیم و برنامه درستی داشتیم. ما یک بازی کاملاً اروپایی را به شکلی درست به نمایش گذاشتیم و بازیکنانم شایسته تمجید شدن دارند. این یک عملکرد فوق‌العاده بود و با بازی‌مان کاری کردیم که شاختار تیمی سطح متوسط به نظر بیاید.»
کونته که حالا تیمش اولین نماینده ایتالیاست که از سال 1999 پس از پارما به دیدار فینال لیگ اروپا/جام یوفا می‌رسد و باید با سویا دیدار کند، اظهار داشت:«رسیدن به فینال باعث رضایتمندی همه است. مهمترین چیز برای من این است که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار است که بازی در یک فینال را تجربه می‌کنند. آنها در حال کسب تجربه‌ در سطح مهم تورنمنتی هستند که ایتالیا برای مدت طولانی در آن نقش اصلی نداشته است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала