Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبادله‌ای پوگبا - دیبالا؛ معضل جدید برنامه‌های آینده زیزو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مبادله پل پوگبا با پائودیبالا در پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا، می‌تواند برنامه‌های فصل بعد زیدان را پچیده کند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجودی که منچستریونایتد علاقه به مبادله پل پوگبا با پائولو دیبالا ندارد اما یوونتوس در این باره نظر خود را تغییر داده است، امری که می‌تواند برنامه‌های فصل بعد زین الدین زیدان و رئال مادرید را پیچیده ‌کند.

حالا دیگر راز نیست که رئال مادرید روی خرید پل پوگبا با نظر زیدان حساب می‌کند. در واقع فلورنتینو پرز رئیس باشگاه نظر مربی خود را در مورد هافبک فرانسوی شنیده است.

با این حال نام پائولو دیبالا به عنوان هدف جدید رئال مادرید مطرح شده که در مبادله او دو بازیکن قدرتمند رئال شامل خواهد شد.

 

مبادله پوگبا – دیبالا؛ برای خنثی کردن برنامه‌های زیدان

براساس گزارش‌های منتشر شده از توتو اسپورت، یوونتوس بیشتر به دلیل مطالبات سنگین مالی پائولو دیبالا قادر به توافق با او برای تمدید قرارداد نیست. اکنون بانوی پیر به شرط دریافت چیزی در بدل او دیگر نمی‌تواند درب خروج را برای ستاره آرجانتینی ببندد و مبادله‌ای پل پوگبا با منچستریونایتد بر سر دیبالا مورد توجه سران یوونتوس قرار خواهد گرفت.

این کار می‌تواند کار را برای زیدان پچیده کند زیرا  در روزهای اخیر به شدت دیبالا با رئال مادرید لینک داده شده بود زیرا گفته شده که زیزو برای او در فصل بعد برنامه ریزی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала