Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مودریچ فاش کرد که به چلسی نزدیک بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا مودریچ فاش کرد که پس از مذاکرات نقل و انتقالات در یک قایق بادبانی، چقدر به آبراموویچ "اسرارآمیز" در چلسی نزدیک شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ هافبک کروات که در سال 2011 با تاتنهام قرارداد داشت به شدت مورد توجه چلسی قرار داشت اما سرانجام هیچ معامله‌ای صورت نگرفت و در نهایت او به رئال مادرید پیوست.

این هافبک کروات می‌گوید که در سال 2011 وی مذاکراتی با رومن آبراموویچ مالک چلسی انجام داده بود. این بازی‌ساز با استعداد پس از بازی در پایتخت انگلستان در شمال لندن تا آستانه رفتن به استمفورد بریج پیش رفت.

در آن مرحله آبراموویچ در حال مصرف کردن بود و آماده شد تا دانیل لوی رییس اسپورز را به فروش این دارایی با ارزش‌اش راضی کند. مودریچ از علاقه‌ای که به او نشان داده بود می‌دانست و تا آنجا که به ملاقات با مالک روسی چلسی در یک قایق بادبانی در رودخانه فرانسه رفت.

وی به گاردین گفت: "بیست یا چند نفر که به نظر می‌رسید جزئی از افراد امنیتی بودند ما را به قایق ملاقات بردند. سریع و به خوبی سازمان یافته بود. همانطور که خودمان را در یکی از عرشه‌های لوکس راحت کردیم ابراموویچ آمد."

مودریچ افزود: "در حین ملاقات ما در ساحل عظور، او یک شخصیت آرام و تا حدودی اسرارآمیز را به نمایش گذاشت. او در اطراف قدم می‌زد گفت: [ما می‌دانیم که شما یک بازیکن با کیفیت هستید. من می‌خواهم شما را برای چلسی جذب کنم.]"

مودریچ اضافه کرد: "احساس من این بود که زمان انتقال است، می‌خواستم برای عناوین مبارزه کنم و کسب کنم و احساس می‌کردم اگر در تاتنهام بمانم این اتفاق نمی‌افتد. می‌خواستم به یک باشگاه جاه طلب‌تر منتقل شوم. فکر می‌کنید تاتنهام در برابر انتقال شما مقاومت کند؟ آیا آنها می‌خواهند بجنگند؟ من پاسخ دادم: فکر می‌کنم مذاکرات سخت خواهد بود زیرا می‌دانستم که باشگاه‌ها شرایط خوبی ندارند."

اسپورز از تعظیم در برابر خواسته‌های چلسی امتناع ورزید و مودریچ را مجبور به ماندن كرد.

ستاره کروات تصریح کرد: "من قبل از تمرینات پیش فصل به لندن آمدم و برای گفتگو با رئیس رفتم. همانطور که رسانه‌ها گفتند هیچ سخنان تندی وجود نداشت اما این گفتگو پرتنش بود."

وی اظهار داشت: "او مرا توجیه كرد كه اعلام كردم می‌خواهم از آنجا خارج شوم و تکرار نمودم كه تاتنهام قصد فروش به هر قیمتی را ندارد."

تاتنهام سرانجام در سال 2012 مغلوب شد و قبول کرد مودریچ به غول لالیگا رئال مادرید بپیوندد.

این بازیکن 34 ساله با اعلام این خبر گفت: "من نمی‌دانستم كه چه كسی و چه موقع لوی قبول خواهد كرد كه من را بفروشد. اما من اطمینان داشتم كه زمان آن رسیده تا به یك چالش جدید و بزرگتر برویم. بعد از چهار سال فوق العاده که طی آن در خانه در انگلستان احساس کردیم، [همسر من] وانا و من می‌دانستم که این زندگی به پایان رسیده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала