Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا امکان بازگشت آزمایشی هواداران در سوپرجام اروپا را تأیید کرد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سوپر جام اروپا
سوپر جام اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا تأیید کرد که امکان دارد برای بازی سوپرجام اروپا به صورت آزمایشی و البته محدود به هواداران اجازه حضور در ورزشگاه را بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تأیید کرد که درصدد اجرای طرح آزمایشی حضور محدود هواداران در ورزشگاه محل برگزاری بازی سوپرجام اروپاست.

Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشتباه نام جورجینیو در سوپر جام اروپا

بازی سوپرجام اروپا قرار است روز 24 سپتامبر در ورزشگاه فرانس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان برگزار شود. گفته می‌شود که یوفا در نظر دارد در صورت امکان برای این بازی به اندازه 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه 38 هزار نفری به هوادارانی که از ماه مارس به خاطر شیوع کرونا از تماشای بازی‌ها در داخل استادیوم‌های محروم بوده‌اند، اجازه ورود بدهد.

این موضوع در جلسه روز گذشته (چهارشنبه) یوفا و دبیران کل 55 فدراسیون عضو از طریق ویدئو کنفرانس مطرح شد تا با توجه به فروکش کردن بحران کرونا در برخی از کشورهای اروپایی امکان بازگشت تدریجی هواداران بررسی شود. یوفا پس از این جلسه در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«یوفا به فدراسیون‌های عضو اعلام کرد که برای بازگرداندن هواداران برای بازی‌های ملی در ابتدای ماه سپتامبر خیلی زود است و به همین دلیل لازم است که ابتدا طرح برگرداندن هواداران به صورت آزمایشی اجرا شود تا تأثیر بازگشت آنها بر پروتکل‌های پزشکی فعلی بررسی شود.»

بازی سوپرجام فوتبال اروپا در ابتدای هر فصل میان قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала