Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بایرن: رمز موفقیت مقابل پاریسی‌ها را می‌دانیم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر فلیک
فلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بایرن مونیخ، کلید موفقیت تیمش در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌‌جرمن را تحت فشار گذاشتن حریف دانست.

به گزارش اسپوتنیک، هانسی فلیک، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برتری 3 بر صفر مقابل لیون و صعود بایرن‌مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا، از راه پیروز شدن در فینال مقابل پاری‌سن‌جرمن گفت.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این غول قابل کشتن نیست؛ بایرن پس از هفت سال فینالست شد
سرمربی باوریایی‌ها نخست در مورد بازی برابر لیون اظهار داشت:«حریف پس از ارائه دو بازی خوب و روحیه گرفتن از پیروزی مقابل یوونتوس و منچسترسیتی به این بازی آمده آمده بود. لیون تیمی قدرتمند از نظر تاکتیکی است و در اوایل مسابقه هم برای ما مشکلات فراوانی به وجود آورد. ما می‌دانیم که باید بهتر از این‌ها دفاع کنیم و همانطور که قبلاً هم گفتم اجازه نداریم به این راحتی توپ را لو بدهیم اما باز هم در این مسابقه این اتفاق رخ داد.»
فلیک درباره نبرد فینال مقابل پاری‌جرمن هم گفت:«پی‌اس‌جی  تیم فوق‌العاده‌ای است. آنها راه رسیدن به نیمه نهایی و بعد از آن صعود به فینال را پیدا کردند. ما مواردی را درباره بازی مقابل این تیم آنالیز خواهیم کرد. می‌دانیم که حریف بازیکنانی سرعتی دارد. اول از همه به فکر سروسامان دادن به خط دفاعی‌مان هستیم اما می‌دانیم که کلید رسیدن به موفقیت مقابل پاری‌سن‌جرمن، تحت فشار گذاشتن این تیم خواهد بود.»
بایرن مونیخ و پاری‌سن‌جرمن یکشنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. فلیک به دنبال کسب سه گانه برای بایرن است. باواریایی ها فقط یک برد تا تکرار سه گانه هاینکس فاصله دارند چرا که پیش از این قهرمان لیگ و جام حذفی آلمان شده اند و فقط قهرمانی اروپا برایشان باقی مانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала