Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تونی کروس فاش کرد: از حذف تحقیرآمیز بارسلونا به شکل عجیبی خوشحالی کردیم!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که بازیکنان تیمش از شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ خوشحالی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که رئال مادرید حتی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان هم نرسید، اما تونی کروس می‌گوید که شکست بارسا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفته‌اند.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
کروس یا ایسکو، قربانی انتقال دیبالا به مادرید
هافبک آلمانی کهکشانی‌ها در این خصوص بیان داشت:«شما نمی‌توانید که همه چیز را در ملاعام نشان بدهید، اما می‌توان این تصور را داشت که ما خیلی غمگین نبودیم و در این خصوص کمی شیطنت کردیم، اما با این وجود این بدین معنی نیست که ما از حذف در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت نیستیم، رئال لیاقت حضور در مراحل بالاتر از این مرحله را هم داشت. در کل به نظرم بایرن مونیخ بهترین تیم حاضر و باقیمانده در این رقابت‌ها است.»
کروس در ادامه در مورد احتمال قهرمانی بایرن در اروپا هم صحبت کرد:«در حال حاضر بسیاری از هواداران رئال مادرید، بایرن را باشگاه دومشان می دانند چرا که با این برد می توانند کری بخوانند. بایرن مونیخ یک سر و گردن بالاتر از دیگر تیم هاست و شانس اول قهرمانی محسوب می شود.»

تقریبا یک هفته پس از شکست رئال از سیتی و حذف این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بارسا هم از دور این رقابت ها کنار رفت. آبی اناری ها یک مرحله از رئال جلوتر رفته بودند ولی در دیداری تاریخی 8-2 به بایرن باختند و به بدترین شکل ممکن از لیگ قهرمانان حذف شدند. شکستی که تبعات بسیار سنگینی از جمله اخراج سرمربی را در پی داشت و تغییرات گسترده در مجموعه بازیکنان بارسا را نیز شاهد خواهیم بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала