Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین خرید مربی جدید بارسلونا از لیورپول می‌آید

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا از مسئولان این تیم خواست تا هافبک لیورپول را خریداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا قصد دارد هافبک 29 ساله تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه لیورپول را برای فصل جدید جذب کند. رونالدو کومان سرمربی بارسلونا که پس از اخراج کیکه ستین هدایت این تیم را پذیرفته است، لیست خرید خود برای فصل نقل و انتقالات تابستانی را به مدیران این باشگاه داده است.

بازیکنان تیم اورتون  Футбол. Тренировка ФК Эвертон - اسپوتنیک افغانستان
کومان، دست روی شاگردش قدیمی‌اش گذاشت + عکس

رسانه‌های اسپانیایی امروز خبر دادند که سرمربی هالندی بارسلونا نام جورجینیو واینالدوم هافبک 29 ساله تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه لیورپول را در لیست خرید خود قرار داده و تاکید کرده است اولین خرید تابستانی آبی اناری‌ها این بازیکن باشد. واینالدوم در سال 2016 با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند از تیم نیوکاسل به جمع سرخپوشان آنفیلد اضافه شد و در موفقیت‌های سال‌های اخیر این تیم نقش موثری داشته است. در فصل گذشته او در 37 بازی برای لیوپول به میدان رفت که حاصل آن ثبت 4 گل بوده است.

طبق لیست اعلام شده از سوی این سرمربی، تنها 7 بازیکن برای فصل آینده در این تیم ماندنی هستند و احتمال خروج تمامی بازیکنان دیگر وجود دارد. لیونل مسی، آنتوان گریزمن، لنگلت، فرانکی دی یونگ، نلسون سمدو و عثمان دمبله 7 بازیکنی هستند که حضورشان در جمع آبی اناری پوشان تضمین شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала