Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به فکر بازگشت به بارسلونا نیست

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار که در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود در پاریس است، به تازگی گفته شده که او به فکر بازگشت به بارسلونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار از زمان شروع فصل بسیار پر رنگ ظاهر شده که به نظر می‌رسد او در پاریس آنچه می‌خواهد به آن دست یافته است. واگنر ریبیرو نماینده سابق وی درباره وضعیت ستاره برزیلی گفت شماره 10 سلسائو دیگر مایل به ترک پی‌اس‌جی نیست.

از زمان آغاز فصل، نیمار بهتر شده و نمایش درخشان داشته است. در حال حاضر بسیار در فینال کوپا د فرانس و کوپا د لالیگ، فوق ستاره برزیلی به وضوح پیشرفت کرده تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت را در اختیار داشته باشد.

او در برابر آتالانتا سهم ارزنده داشت و سپس برابر آربی لایپزیگ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بدون شک بهترین دوران خود را از زمان حضورش در PSG از سال 2017 می‌گذراند و در آخر نشان داد که چرا باشگاه پاریسی 222 میلیون یورو برای خرید او هزینه کرده است.

همانگونه کهle10sport.com  در 16 جولای مدعی شد، روابط PSG  و نیمار عالی است و بازیکن سابق بارسلونا دیگربه بازگشت به کاتالونیا فکر نمی‌کند. چه از نظر ورزشی و چه در زندگی خصوصی آرزوهای شماره 10 باشگاه پایتخت فرانسه بیش از هر زمان دیگری در پاریس برآورده می‌شود و حتی اطرافیان او نیز چنین می‌گویند.

 

وکیل سابق وی گفت: "چه دلیلی دارد که او امروز PSG را ترک کند؟"

واگنر ریبیرو در مصاحبه‌ای با "ریوریستا پلاسر" تأیید می‌کند که امروز ستاره برزیلی دیگر قصد ترک پی‌اس‌جی را ندارد: "لحظه‌ای بود که او از جراحاتش ناراحت است. در آن زمان او تمایل به ترک و بازگشت به بارسلونا یا رفتن به رئال مادرید را داشت. نه امروز، می‌توانید شادی او را ببینید. جایی که همه می‌خواهند قدم بزنند از غذاهای فرانسوی لذت می برد در یک خانه زیبا زندگی می‌کند، با دوستان و خانواده در این نزدیکی، بازی در یکی از بهترین باشگاه‌ها، با همه چیز یک نفر نیازها و آنچه را دوست دارد به چه دلیلی باید او امروز PSG را ترک کند؟ نیمار خوشحال است و فکر می‌کنم حداقل دو سال دیگر در PSG  بماند."

 

"شما نمی‌توانید به قدرت اقتصادی قطر شک کنید"

این بدان معنی است که نیمار قبل از پایان قراردادش که تا جون 2022 به طول انجامید، باقی نخواهد ماند و برای حمایت از اظهارات وی و درک اوضاع نیمار واگنر ریبیرو یک لایه اضافه می‌کند و اطمینان می‌دهد که لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن نزدیک‌تر است تا این‌ه نیمار به بارسا برگردد: "امروز بدون شک مسی راحت‌تر است که به PSG برود تا بازگشت نیمار به بارسلونا. هم مسی و هم کریستیانو رونالدو. من جدی هستم، شما نمی‌توانید به قدرت اقتصادی قطر شک کنید. بنابراین پیام کاملاً واضح است. نیمار نه تنها این تابستان ترک نمی‌کند که همه به آن مشکوک هستند بلکه مهمتر از همه ستاره برزیلی کاملاً خوشحال است که در یک باشگاه حضور دارد و نباید قبل از پایان قراردادش جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала