Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوورن: بخاطر صلاح، راموس را زدم

© REUTERSDejan Lovren
Dejan Lovren - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دژان لوورن مدافع سابق باشگاه لیورپول مدعی‌ست که بخاطر گرفتن انتقام محمد صلاح، با آرنج راموس را زده است.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2018 و در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف، لیورپول برابر رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار با پیروزی و سیزدهمین قهرمانی کهکشانی‌ها به پایان رسید.

Liverpulun məşqçisi Yurqen Klopp Arsenal üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ مدافع لیورپول به زنیت پیوست + ویدیو/ عکس

در این دیدار اتفاق جالبی دیگری هم رخ داد و راموس با انجام خطای شدید روی شانه صلاح، این بازیکن را مصدوم کرد و به بیرون از زمین فرستاد.

چند ماه بعد، لاورن به همراه تیم ملی کرواسی برابر اسپانیا و راموس قرار گرفت و موفق به پیروزی 2 - 3 شد و این مدافع 31 ساله در آن بازی با آرنج ضربه‌ای به راموس زد. لوورن حالا در گفت‌و گویی پذیرفته است که آن خطا را عمداً به دلیل گرفتن انتقام راموس انجام داده است.

این بازیکن در این مورد گفت:"ما با تیم ملی کرواسی برابر اسپانیا قرار گرفته بودیم. من از روی عمد با آرنجم به او ضربه زدم و گفتم که حالا مساوی شدیم. من به عنوان یک بازیکن برای او و کاری که برای تیمش می‌کند احترام قائل هستم. او قهرمانی‌های زیادی دارد اما از سوی دیگر بعضی رفتارها را انجام می‌دهد که آنها را دوست ندارم و به بازیکنان ضربه می‌زند. نمی‌خواهم قضیه را بزرگ کنم اما فکر می‌کنم او از قصد دوست من را مصدوم کرد بنابراین باید تاوانش را می‌داد. ما پیش از خروج صلاح از بازی بسیار بهتر از رئال مادرید بودیم. پس از خروج او بود که آنها به ما مسلط شدند".

این در حالی‌ست که در آن زمان لوورن به دلیل خطا بر روی راموس یک بازی محروم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала