Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو به رکورد رونالدو و کریستیانو رسید + عکس

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو مهاجم بلجیمی اینترمیلان موفق شد با گولزنی در فینال لیگ اروپا، به رکورد رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو برسد.

به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ اروپا، امشب و میان دو تیم سویا و اینترمیلان در حال برگزاری است و هر دو تیم تلاش دارند تا در این فصل یک جام به دست بیاورند.

نیمۀ نخست این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید تا نیمه دوم قهرمان فصل 2019-2020 را مشخص کند.

در این دیدار اما لوکاکو با گولزنی در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی موفق شد با رکورد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برازیلی برابری  کند و در صورت گولزنی برای بار دوم این رکورد را خواهد شکست.

رونالدو نازاریو در سال 1997 و نخستین فصل حضورش در اینترمیلان موفق شده بود در یک فصل برای این تیم در تمامی رقابت‌ها  34 گول بزند که روملو لوکاکو نیز در نخستین فصل حضورش برای نراتزوری به چنین رکوردی دست یافت.

لوکاکو قبل از این به رکورد دیگر رونالدو دست یافته بود و موفق شده بود پس از 11 هفته 9 بار برای این تیمش گولزنی کند.

این بازیکن بلجیمی همچنان به رکورد کریستیانو رونالدو رسید و موفق شد در 6 بازی متوالی مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی گولزنی کند، کاری که قبل از این فوق‌ستاره پرتگالی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала