Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل و فلیک از فینال چه می‌گویند؟ + ویدیو

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا سرمربی دو تیم بایرن مونیخ و پاریسی‌ها در مورد وضعیت تیم‌هاش شان سخن گفتند.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب میان دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ برگزار می‌شود و سرمربیان دو تیم در آستانه این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها که در آستانه کسب مهم‌ترین جام تاریخ باشگاه فرانسوی است باور دارد که نظر به آمارها وضعیت بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی بهتر است.

سرمربی آلمانی در نشست خبری گفت: "بایرن تیم بسیار قدرتمند است و ما می‌دانیم که چه بازی سختی در انتظار ماست. این بازی فینال است و باید بدون ترس در آن بازی کنیم. اکنون زمان ایجاد تغییرات بزرگ در تیم نیست، در مورد جزئیات تاکتیکی مدنظر در مورد بایرن مونیخ به بازیکنانم گفته‌ام. بایرن 11 بار در فینال لیگ قهرمانان حاضر بوده و به بازی در آن عادت دارد. با آن‌که حریف ما قدرتمند است اما تنها آمارِ خوب نمی‌تواند امتیاز بزرگ برای این تیم باشد. برای ما این یک چالش است و مطمئن هستیم که به آنچه در این رقابت‌ها حق ماست خواهیم رسید."

در حالی‌که توخل با بازیکنان مصدوم نیز روبرو است او در باره وضعیت تیمش گفت: "کیلور باید در تمرینات تست بدهد تا بدانیم که می‌تواند بازی کند یا نه. وراتی و گِیه هم به تمرینات رسیده‌اند و برای بازی آماده هستند. در مورد مصدومیت وراتی روز بازی تصمیم می‌گیریم که در ترکیب اصلی باشد یا نه."

در همین حال هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی می‌گوید که باید تیمش بدون نقص بازی کند: "حریف ما بازیکنان سرعتی و سطح بالایی دارد و داشتن عناصری، چون تیاگو سیلوا و مارکینیوش در فاز دفاعی نیز باعث شده که تیم شان کاملی داشته باشند. برای پیروزی مقابل چنین تیمی باید کامل باشید و نباید اشتباهی کنیم. آن‌ها توماس توخل یکی از بهترین مربیان جهان را در اختیار دارند."

البته فلیک در مورد سبک بازی تیمش در مقابل پاریسی‌ها گفت: "سبک بازی ما این است که فضا‌ها را بر روی حریف بسته کنیم اما در فینال هم سبک بازی بایرن تغییر نخواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала