Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری مجمع عمومی فوتبال اسپانیا

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر لوییز روبیالیس Russia World Cup New Spain Coach
لوییز روبیالیس  Russia World Cup New Spain Coach - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتخابات مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا این دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، این دوشنبه انتخابات مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا که به انتخاب مجدد لوئیس روبیالیس رأی خواهد داد، برگزار می‌شود.

این مجمع متشکل از 140 عضو خواهد بود که در 21 سپتامبر برای رأی دادن به دوره دوم ریاست روبیالیس، به رأی گیری می‌روند.

مجمع عمومی RFEF از رئیس فدراسیون، 19 رهبر برتر اسپانیا، 20 باشگاه اختصاص یافته به مسابقات حرفه‌ای (بخش اول و دوم) و 29 باشگاه اختصاص یافته به مسابقات غیرحرفه‌ای تشکیل شده است.

13 فوتبالیست از مسابقات حرفه‌ای، 18 فوتبالیست از مسابقات غیرحرفه‌ای، 4 داور مسابقات حرفه‌ای، 7 نفر از مسابقات غیرحرفه‌ای، 6 مربی حرفه‌ای، 10 مربی غیر حرفه‌ای، 5 باشگاه فوتسال، 4 بازیکن فوتسال، 1 داور و 2 مربی فوتسال و دبیر کل فدراسیون در این مجمع حضور می‌یابند.

از بین این 140 عضو 20 نفر اول (رئیس فدراسیون و 19 رهبر برتر) اعضای سابق مجمع هستند، در حالی که 120 نفر دیگر انتخاب می‌شوند.

 

فسخ CAS

روند انتخاباتی که باید در 21 سپتامبر نهایی شود از 10 جون و با اعلام انتخابات توسط هیئت مدیره فدراسیون اسپانیا آغاز شد. در آن زمان نهایی در 17 آگست یعنی برای دوشنبه گذشته تعیین شده بود.

با این حال دادگاه اداری ورزشی (TAD) در پاسخ به شکایتی که توسط باشگاه‌های مختلف ارائه شده و در مرحله دوم برای امور صلاحیت و مربوط به تقویم انتخاباتی توسط فدراسیون مادرید صادر شد این دادخواست را لغو نمود و به گونه اجباری این انتخابات تا 21 ماه بعد نهایی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала