Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رجز خوانی هانسی فلیک در برابر میلیاردها

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود تهدید از سوی کیلیان امباپه و نیمار، سرمربی بایرن مونیخ خط حمله‌اش را برای پاریسی‌ها خطرناک توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چیزهای زیادی در مورد سه‌گانه خط حمله خطرناک پاریسی‌ها متشکل از کیلیان امباپه، آنخل دی ماریا و نیمار و چگونگی درخشش خط دفاعی بایرن گفته شده است.

با این حال فلیک معتقد است که با توجه به 29 بزای بدون شکست در تمامی رقابت‌ها فرمول پیروزی برای آنها همچنان پابرجاست.

وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "در بازی‌های ما طی 10 ماه گذشته همیشه سعی کرده‌ایم که سبک خود را به حریفان تحمیل کنیم و همیشه با یک خط بالا بازی می‌کردیم. در نهایت ما نتایج حاصل از این کار را گرفتیم، بنابراین ما بیش از حد در آن تغییر نمی‌کنیم."

او افزود: "آنچه اولاً متوجه شدیم این واقعیت است که ما از این خط عالی برخوردار بودیم لزوماً نمی‌خواهیم فضای زیادی به مخالفان بدهیم اما مطمئنا فضای بسیار زیادی در پشت خط دفاعی ما وجود دارد. آنچه مهم است این است که می‌توانیم مخالفان را هنگام تسخیر تحت فشار قرار دهیم، ما باید اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم تمامی فضاها را پر کنیم."

فلیک اضافه کرد: "مهم است که خطوط عبور را جدا کنیم و به حریف خود فضای توپ ندهیم. آنها سرعت دارند و تیمی برتر با بازیکنان باورنکردنی هستند."

جوشوا کیممیچ ستاره بایرن نیز تهدید حمله PSG را تأیید کرد اما تأکید نمود که "سرعت عظیم" آنها را از سیستم خود باز نخواهد داشت.

وی گفت: "ما ترکیب شروع را در این مرحله نمی‌دانیم اما فکر می‌کنم می‌خواهم عقب بازی کنیم. ممکن است نیمار و امباپه از سمت راست باشند آنها خیلی خوب پیش می‌روند. اما فکر نمی‌کنم که عقب نیشنی زیاد کنیم."

کیمیچ در ادامه تصریح نمود: "آنها سرعت بسیار زیادی دارند که ما باید مراقب آن باشیم اما ما از این کار دوری نمی‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала