Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد تاریخی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باوارایی‌ها در شرایطی مقابل پاری‌سن‌جرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند که 11 برد متوالی را در این مسابقات بدست آوردند.

به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون پرتگال میان تیم‌های بایرن مونیخ و پاری‌سن‌جرمن برگزار شد و تیم آلمانی موفق شد در نبردی سخت و دیدنی با یک گل به پیروزی دست یابد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فلیک - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکوردهای بایرن با قهرمانی در چمپیونس لیگ

باوریایی‌ها با این پیروزی توانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و 3 گانه این فصل فوتبال اروپا را دریافت کند. به این ترتیب بایرن مونیخ صاحب یک رکورد فوق العاده در تاریخ این رقابت ها شد و اولین تیمی شد که تمام بازیهای خود را در این فصل لیگ قهرمانان با برد به پایان می رساند.

بایرن که به واسطه حضور روبرت لواندوفسکی و سرژ گنابری خط حمله وحشتناکی در شروع رقابت ها داشت و توانست بارسلونا را با نتیجه 8 بر 2 شکست دهد، در مجموع 43 گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند و تنها 8 بار دروازه خودی را باز شده دید. 11 برد از 11 مسابقه رکورد فوق العاده بایرن در این فصل بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا در دو مرحله بازیهای تک حذفی برگزار کرد.

مانوئل نویر در این فصل و بازی فینال نشان داد هنوز تمام نشده است و بعد از پایان یک جام جهانی ناامیدکننده با تیم ملی آلمان بار دیگر به همان دروازه بان مطمئن تبدیل شده است. او در این فصل 6 بار کلین شیت کرد. به این ترتیب بایرن مونیخ و سویا باید در دیدار سوپرجام اروپا برابر هم به میدان بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала