Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان غم‌انگیز برای دوست صمیمی لیونل مسی؛ بارسا دیگر نیازی «لوییس سوارز» ندارد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا به مهاجم اروگوئۀ تیمش اطلاع داد که برای فصل بعد به دنبال یک تیم جدید باشد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته شبکه اسپانیایی ال چیرینگیتو تایید کرد که باشگاه بارسلونا به زودی با لوییس سوارز قطع همکاری خواهد کرد.

لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقال سوارز به آجاکس تکذیب شد؛ حاضرم در بارسا نیمکت نشین شوم

در همین حال، منابعی در کاتالونیا گزارش داده اند که رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به لوئیس سوارز اطلاع داده است که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند و به فکر تیمی دیگر برای خود باشد. خبری که مورد تایید مارکا و دیگر رسانه های کاتالونیا قرار گرفت. طبق این گزارش، وکلای سوارز به زودی با سران بارسا برای فسخ قرارداد ملاقات خواهند کرد.

سوارز که هیچ پیامی از سوی باشگاه در مورد زمان شروع تمرینات پیش فصل دریافت نکرده بود، حالا باید به فکر فسخ قراردادش با بارسا باشد. قراردادی که یک سال از آن باقیمانده بود و اگر فصل بعد در 60 درصد بازی ها به میدان می رفت، یک فصل دیگر نیز تمدید می شد. ستاره اروگوئۀ آبی‌اناری‌ها در سال 2014 بود که از لیورپول به بارسلونا پیوست و پس از شش سال در 283 بازی توانست 198 گل به ثمر برساند و سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا محسوب می شود.

سوارز 109 پاس گل هم با پیراهن آبی اناری داده است. آخرین گل سوارز برای بارسا در بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن بود که یکی از دو گل تیمش در شکست 8-2 تاریخی تاریخی را به ثمر رساند. سوارز با بارسا 13 جام کسب کرد: 4 لالیگا، یک لیگ قهرمانان، 4 کوپا دل ری، یک سوپرکاپ اروپا و 2 سوپرکاپ اسپانیا.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала