Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتار ناشایست نیمار با حریفان که دامن‌گیر پی‌اس‌جی و خودش شد + عکس

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان پاری سن‌جرمن به رهبری نیمار، هر کدام از حریفانی را که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا از پیش رو برداشتند، مسخره کردند و در فینال برابر بایرن مونیخ تاوان عملکرد خود را پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با تک گول کینگزلی کومان، پاریسن جرمن را شکست دهد و برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا گردد.

شاگردان توخل که پس از 50 سال به فینال این رقابت‌ها راه یافته بودند، امیدوار بودند که قهرمان شوند و به مهم‌ترین هدف شان دست یابند اما ناکام ماندن تا برخی از کارشناسان این تیم را گرفتار قانون «کرما» بدانند.

کارما را به زبان ساده می توان گفت «قانون علت و معلول» است. یعنی کسانی که به قانون «کارما» اعتقاد دارند باورشان این هست که هر کس در این دنیا نتایج اعمال خود را خواهد دید.

کارشناسان معتقد اند که بازیکنان پاری سن‌جرمن به رهبری نیمار، هر کدام از حریفانی را که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا از پیش رو برداشتند، مسخره کردند و در فینال برابر بایرن مونیخ تاوان عملکردهای خود را پرداختند.

تمسخر بالای هالند

نیمار و هم‌تیمی‌هایش وقتی در نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند را حذف کردند، به صورت گروهی ارلینگ هالند و حرکت یوگایش را به تمسخر گرفتند.

رقص پاپو

این تیم در مرحله بعدی و زمانی که تیم آتالانتا را در 5 قیقه پایانی حذف کردند، رقصی از چوپو موتینگ را در توییتر به نشر سپردند زیر نام «رقص پوپو» که در آن ویدیو پاپو گومز کاپیتان آتلانتا را به تمسخر گرفتند.

نوشیدنی ریدبول

در مرحله نیمه نهایی که این تیم موفق شد لاپیزیگ را حذف کند، نیمار با به نمایش گذاشتن گیلاسی از نوشابۀ که در عقب آن نام و لوگوی اسپانسر اصلی باشگاه بود، حریف را مسخره کرد که انتقادهایی را نیز در پی داشت.

دی جی

در دیدار نهایی نیز نیمار با بلندگوی( دی جی) در ورزشگاه حاضر شد و بایرنی‌ها را به تمسخر گرفت و به نوعی به حریف نشان داد که برای جشن قهرمانی آمده است.

بایرن و قانون« کارما» اما نگذاشتن تا این تیم به هدف نهایی خود شان برسند و تاوان عملکرد و غرور بیجای شان را دادند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала