Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: تماشاگران باید از بازی ما لذت ببرند؛ به اندیشه بارسا بر می‌گردیم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان در گفت و گو با شبکه تلویزیونی بارسلونا در خصوص این باشگاه صحبت کرد و از شیوه بازی تیمش در فصل آینده گفت.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی جدید و هالندی بارسلونا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی این باشگاه اظهار داشت:«ما باید فوتبالی را بازی کنیم که تماشاگران از آن لذت ببرند. فوتبالی که همراه با برد باشد. من خیلی چیزها از کرایف یاد گرفتم، نه فقط یک بازیکن بلکه در خصوص مربیگری از او بسیار چیزها آموختم».

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو با تکیه به اعتماد کومان، به بارسا برمی‌گردد + عکس
مربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت:«‌ترکیب بارسلونا ترکیبی عالی است. ما بازی‌های تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و به قهرمانی رسیدیم. این اندیشه فلسفه‌ای است که ما همیشه می‌خواهیم در بارسلونا بپرورانیم و آن را گسترش دهیم. باید نمایشی دیدنی در زمین داشته باشیم تا طرفداران لذت ببرند ولی این نمایش باید با برد همراه شود که این مهمترین چیز است.»
از در مورد نظم و انظباط تیم پرسیده شد، گفت:«مربی هستم که به شدت به نظم و انظباط تیمی اهمیت می‌دهم. دوست دارم مالکیت بازی در اختیار ما باشد. می‌خواهم ارتباط خوبی با بازیکنانم برقرار کنم، چند ملاقات کوتاه با آنها داشتم. بنابراین حرفی که می‌زنم صریح و واضح است. به نظرم یک مربی خوب نیاز دارد که از فوتبال لذت ببرد. ما از ابتدا فوتبال را بازی کردیم چون عاشق این ورزش بودیم و اعتقاد دارم که اگر شما این کار را با یک لبخند بر صورت انجام دهید بسیار بهتر خواهد بود.»
مربی جدید بارسلونا خاطر نشان کرد:«بارسلونا به مانند خانه برایم است. وقتی می‌خواستم به این شهر بازگردم دلم برای همه چیز تنگ شده بود. من اکنون به عنوان مربی به بارسلونا بازگشتم که این مرا خوشنود می‌کند. مهمترین چیز به عنوان یک مربی، بازیکن یا یک کارمند در بارسلونا این است که بدانید شما در بهترین باشگاه دنیا هستید. هیچ تیمی بهتر از بارسلونا نیست و من بسیار خوشبخت هستم که بخشی از این باشگاه لقب گرفتم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала