Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیتر امروز نشریه مارکا: پاکسازی در بارسلونا + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه مارکا اسپانیا با تیتر «پاک‌سازی آغاز شد» به استقبال خروج سوارز و 3 بازیکن دیگر رفت. این رسانه البته در ادامه از ماندن آلبا، بوسکتس و کوتینیو در تابستان کنونی نوشت.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «مارکا» از آغاز روند تغییرات در فهرست تیم رونالد کومان خبر داد و اعلام کرد بازیکنانی چون لوییس سوارز، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی دیگر جایی در نیوکمپ ندارند.

این نشریه با اشاره به این موضوع، نوشت:«رونالد کومان هلندی به صورت تلفنی اعلام کرده نیازی به این بازیکنان ندارد و فصل جدید را بدون این 4 بازیکن آغاز خواهد کرد.» این رسانه همچنین اعلام کرد وضعیت سوارز نامشخص بوده و دلیل آن رابطه این بازیکن با لیونل مسی در زمین و خارج از زمین است.

View this post on Instagram

#LaPortada Limpia en el Barça 🗞️

A post shared by MARCA (@marca) on

موندو دپورتیوو نیز از 4 بازیکن اخراجی به عنوان جلد اول خود استفاده کرد. راکیتیچ، سوارس، اومتیتی و ویدال 4 بازیکن خروجی بارسلونا هستند که «کومان به آنها نه گفته است.» موندو البته از آغاز پروژه خرید لائوتارو مارتینز از اینترمیلان برای جانشینی بارسلونا سخن گفت.

View this post on Instagram

Hola, aquí os dejamos la portada de este martes #portada #deporte

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

در همین حال و طبق گزارش امروز رادیو کاتالونیا، کومان به جرارد پیکه، سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا گفته است که فصل بعد ماندنی هستند اما پیغام باشگاه را نیز به گوش شان رسانده است مبنی بر اینکه باید در دستمزدشان تجدید نظر شود. شرایط اقتصادی بسیار بد بارسا پس از شیوع کرونا باعث شد تا یک مرحله کاهش دستمزد را در دوران قرنطینه شاهد باشیم اما باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و تقویت خود به یک کاهش دستمزد دیگر هم نیاز دارد.

 رسانه‌های کاتالانی روز گذشته از پایان دوران سوارز در بارسلونا خبر داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала