Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونای بیچاره در دام مدیران بی‌کفایت افتاده است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس پیشین باشگاه بارسلونا و مدیر موفق زمان پپ به انتقاد از شیوۀ کار بارتموئو و کومان با سوارز پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، رییس پیشین باشگاه بارسلونا به این باور است که رفتار ریاست فعلی باشگاه بارسلونا، به وجهه ی باشگاه آسیب می زند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
تیتر امروز نشریه مارکا: پاکسازی در بارسلونا + عکس

روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند کومان با تلفن به سوارس اظهار داشته که در برنامه فصل بعد باشگاه جایی ندارد. یکی از نکات عجیب این تصمیم شکل بیان این خبر با ستاره بارسلونا بود که انتقاد مدیر سابق را نیز به همراه داشت. مدیری که از سال 2003 تا 2010 ریاست باشگاه را برعهده داشت.

لاپورتا با انتشار توئیتی در صفحه ی شخصی خود، نسبت به رفتار ریاست فعلی باشگاه بارسلونا با لوییس سوارز و مشکلات این باشگاه ابراز نگرانی کرد. او در این خصوص نوشت:« آنها با سوارس با تلفن گفتند که به او نیاز ندارند؟ این رفتار نشان از بزدلی و بی‌احترامی ریاست باشگاه است.»

او در ادامه نوشت:«این شیوه ی رفتار، غیر قابل تصور است و به وجهه ی باشگاه آسیب می زند. این موضوع من را به این قضیه مشکوک می کند که آن ها قصد دارند مسی را بفروشند و این کار یک اشتباه تاریخی خواهد بود. بارسلونای بیچاره به دست مدیران بی کفایت افتاده است.»

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در سال های 2003 تا 2011 بود گفته می‌شود قصد دارد در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در سال 2021 شرکت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала