Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل یونایتد به جذب فوق ستاره بارسلونا + عکس

© REUTERS / Manu Fernandez / Pool via REUTERSКапитан "Барселоны" Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против "Баварии" (14 августа 2020). Лиссабон
Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد تلاش دارد تا در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزهای شایعه جدایی مسی بارسا از هر زمان دیگر داغ‌تر است و به نظر می‌رسد که این بازیکن به صورت جدی به جدایی فکر می‌کند.

در صورتی که فوق ستاره آرجانتینی تصمیم به جدایی از بارسلونا بگیرد، باشگاه‌های زیادی تمایل دارند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

از باشگاه‌های اینترمیلان، منچسترسیتی و پی‌اس‌جی قبل از این به عنوان مقصد بعدی مسی یاد می‌شد اما به نظر می‌رسد که یونایتد نیز به این فهرست اضافه شده است.

براساس گزارش دیپورتس کاترو، شیاطین سرخ در حال برنامه ریزی اند تا شرایط حضور مسی را در الدترافورد فراهم کنند و آن‌ها با کمپنی‌های بزرگ در حال چانه‌زنی اند تا پول چنین انتقالی فراهم شود.

موندو دیپورتیوو رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز این موضوع را تایید می‌کند و از علاقه شیاطین سرخ به مسی خبر می‌دهد.

یونایتد در حالی به مسی علاقه نشان داده است که این بازیکن شدیداً از مدیران ارشد باشگاه ناراض است و آن‌ها متهم به تخریب شخصیت خودش می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала