Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در آرجانتین و اسپانیا: مسی بارسلونا را ترک می‌کند

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های آرجانتینی مدعی اند که مسی به باشگاه بارسلونا خبر داده است که این باشگاه را ترک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی که شایعه جدایی‌اش از بارسلونا این روزها اوج گرفته است، مجبور شده تا تصمیم‌ بسیارمهم و دشوار بگیرد و ممکن تا ساعات دیگر از تصمیم نهایی خود برای ماندن و یا جدا شدن از بارسا به مدیران این باشگاه اطلاع دهد.

رسانه‌های آرجانتینی اما مدعی اند که این بازیکن تصمیم نهایی خودش را گرفته و به باشگاه بارسلونا اطلاع داده است که نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

این خبر تا حالا از سوی نزدیکان مسی و باشگاه بارسلونا تایید نشده است اما وضعیت فعلی و عصبانیت شدید مسی از مدیران ارشد باشگاه نشان می‌دهد که این بازیکن قصد ماندن در نیوکمپ را ندارد.

این در حالی‌ست که قبل از این رسانۀ اسپانیایی کواترو مدعی شده بود که منچستریونایتد به عنوان نخستین تیم، مذاکره با لیونل مسی فوق ستارۀ آرجنتینی بارسلونا را آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала