Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گاسپارت: "برای مسی خواست میلیون‌ها هوادار مهم نیست؟"

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ضمن آرزوی هواداران برای ماندن مسی در نیوکمپ رئیس پیشین این باشگاه برنامه‌ریزی‌های قبلی را به شدت مورد انتقاد قرارداد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی بارسلونا در لالیگا برابر رئال مادرید و شکست تحقیرآمیز برابر بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و آمدن رونالد کومان به جای کیکه ستین، لیونل مسی کاپیتان بارسا به باشگاه‌اش گفته که می‌خواهد برود.

قرارداد وی تا جون 2021 میعاد دارد و گفته می‌شود یک بند در قرارداد او وجود دارد که اجازه می‌دهد تا در پایان رقابت‌های 2019/20 در پنجره نقل و انتقالات به صورت آزاد نیوکمپ را ترک کند.

لازم بود این بند تا قبل از پایان ماه می فعال شود اما به دلیل تمدید فصل در آگست به خاطر همه گیری کروناویروس، مسی به غول کاتالان گفته که فعلا قصد استفاده از آن را دارد.

با این حال خوان گاسپارت که بین 2000 تا 2003 رئیس بارسا بود به مارکا گفت: "[مسی] نمی‌تواند برود. او باید در سال 2021 مجبور به جدایی شود. من قرارداد را دیده‌ام و خیلی واضح است. این بند در ماه جون به پایان رسید و برگشتی وجود ندارد."

گاسپارت افزود: "من او را ترجیح می‌دهم سال دیگر با هزینه کمتر از 700 میلیون یورو برود تا که در بدل هیچ. در اینجا باشگاه مسئول است، نه بازیکن."

مسی با گذراندن تمام دوران حرفه‌ای خود در بارسا، با بازگشت به آرژانتین ارتباط دارد تا برای باشگاه دوران کودکی‌اش "نیولد اولد بویز" در زادگاه خود "روزاریو" بازی کند.

البته دیدار مجدد با پپ گواردیولا سرمربی پیشین بارسا در منچسترسیتی نیز مورد توجه قرار گرفته در حالی که اینتر علاقمند طولانی مدت اوست. طبق گزارش TyC Sports انتقال مسی به MLS نیز می‌تواند روی کارت‌ها باشد.

مسی بهترین گلزن بارسا با 634 گل و 276 پاس گل در 731 بازی در تمام رقابت‌ها ست.

اعجوبه آرجانتینی اولین بازی خود را در سال 2004 که 17 سال داشت انجام داد و در نیوکمپ تا کنون موفق به کسب 34 عنوان مختلف گردید.

گاسپارت گفت: "من مسی را خیلی دوست دارم اما بارسلونا را بیشتر دوست دارم. بگذارید این بند پرداخت شود. آنها این کار را یک شب با خیانت به من، [لوئیس] فیگو را از من گرفتند و من هم با ریوالدو همین کار را انجام دادم زیرا من بارسلونا را دوست داشتم. و در اینجا همان است. یک بند مبلغ 700 میلیون یورو وجود دارد و قرارداد برای تکمیل آن‌ها منعقد شده است. من می‌دانم که فشار دیگری برای جدایی وی وجود دارد اما اگر من رئیس بارسلونا بودم پس من مذاکره نمی‌کردم."

وی افزود: "اگر مسی کمتر از آنچه که بندش ارزش دارد جدا شود، تحقیرآمیزتر از 8-2 [شکست] خواهد بود. و مسی نباید فراموش کند که هواداران بارسلونا را بیشتر از بازیکن دوست دارند. بد شانس که او در 34 سالگی می‌رود."

گاسپارت ادامه داد: "من نمی‌فهمم چرا او بارسلونا را ترک می‌کند. خوب، من درک می‌کنم زیرا من این بازی‌های بازیکنان فوتبال را خوب می‌شناسم. همه ما می‌خواهیم او در بارسلونا بماند. آیا او نمی‌خواهد بماند؟ چه خبر است؟ آیا میلیون‌ها نفر از اعضای باشگاه که از او می‌خواهند بماند ارزش ندارد؟ آیا او فکر می‌کند که بارسلونا به او کمک نکرده باشد که او باشد. است؟

در آخرین مورد گاسپارت تصریح نمود: "مسی خیلی دوست داشتنی شده است و امیدوارم او یک سال دیگر نیز در بارسلونا لذت ببرد. من ترجیح می‌دهم او سال دیگر به مبلغ 699 میلیون یورو آزاد بماند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала