Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس مسی با گواردیولا؛ او به سیتی می‌رود؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی قبلاً با گواردیولا در مورد یک انتقال حیرت انگیز به منچسترسیتی تماس گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرهای رسیده از اروپا می‌رساند که لیونل مسی تابستان با پپ گواردیولا در مورد احتمال پیوستنش به منچسترسیتی صحبت کرده اما بارسلونا باور دارد منچستریونایتد مذاکرات را با نماینده فوق ستاره آرجانتینی آغاز کرده است.

روز سه‌شنبه مشخص شد که مسی اسطوره برحال بارسا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در نیوکمپ گذرانده به این باشگاه اطلاع داده که می‌خواهد در تابستان جدا شود.

این سخن آغاز شایعات در مورد مقصد بعدی اوست و مطابق گزارش رادیو کاتالونیا، مسی قبلاً با گواردیولا سرمربی پیشین بارسا در مورد انتقال به سمت اتحاد تماس گرفته است.

این ارتباطات در روزهای اخیر در مورد اتحاد احتمالی این زوج پس از موفقیت برجسته و مشهور آنها بین سال‌های 2008 تا 2012 در بارسلونا برقرار شده است.

مسی و گواردیولا در دوره‌ای که فوق ستاره آرجانتینی بهترین بازیکن جهان شد، دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سه عنوان لالیگا را بدست آوردند.

با این حال، گزارش جداگانه‌ای از طریق وب سایت اسپانیای "اسپورت" تأکید می‌کند که منچستریونایتد و پی‌اس‌جی پیش از این به دنبال خرید سوپر استار این بازیکن 33 ساله هستند.

این گزارش حاکی از آن است که مسی علاقه دارد به نیمار و کیلیان امباپه در لیگ یک بپیوندد.

ورود مسی باعث می‌شود یک رقابت حساس سه نفری در پارک د پرنس ایجاد شود زیرا آنها به دنبال این هستند که فصل آینده یک قدم جلوتر در اروپا بروند.

علاوه بر این طبق گزارش‌ها، یونایتد با نمایندگان مسی ارتباط برقرار کرده است.

هر دو باشگاه برای تسهیل ورود احتمالی مسی توان مالی دارند البته این بستگی به آن دارد که او اجازه جدایی آزاد را می‌گیرد یا خیر.

مسی معتقد است که وجود بند در قراردادش به او اجازه می‌دهد تا به گونه رایگان از این تیم جدا شود ولی هنوز هم معتبر است زیرا این فصل در آگست به پایان رسید نه ماه می.

که همین مورد از سوی بارسلونا مُهلت آزادی برای مسی در ماه جون گذشته و استدلال این بازیکن را به چالش می‌کشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала