Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد اولین پیشنهاد یونایتد برای دفاع موناکو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیشنهاد 25 میلیون یورویی منچستریونایتد برای بنویت بادیاشیله از سوی موناکو رد شد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد پیشنهادی به ارزش 25 میلیون یورو برای بنویت بادیاشیله مدافع جوان موناکو ارایه کرد ولی نیکو کوواچ سرمربی این تیم آنرا رد کرده و خواهان حفظ این ستاره‌ی در حال رشد خود شد.

این بازیکن 19 ساله در حال حاضر بیش از 40 بازی در ترکیب بزرگسالان موناکو انجام داده و بازیکن مهم این تیم فرانسوی در فصل 2019/20 لیگ یک بود.

این مدافع میانی اولین بازی در اولین بازی رقابت‌های فصل 2020/21 موناکو که برابر ریمس 2-2 مساوی شد به میدان رفت در حالی که او همچنان می‌خواهد به بازیکن اصلی تیمش بدل شود.

بازیکن فرانسوی هدف من‌یونایتد در تابستان است زیرا اوله گونر سولسشیر به دنبال تقویت در دفاع خود است. گفته شده شیاطین سرخ در مورد یک انتقال احتمالی با موناکو وارد مذاکره شده‌اند و محمد بوهافسی خبرنگار RMC Sport اکنون گزارش داده که تیم لیگ برتری رسما پیشنهاد 25 میلیون یورویی (22 میلیون پوند) داده است.

با این حال این مورد توسط 'لس مونی‌کاسکس' رد شده است زیرا کواچ به هیئت مدیره باشگاه اطلاع داده که آنها باید همه پیشنهادات برای این مدافع را رد کنند. علیرغم این امر، بایر لورکوزن که گفته می‌شود هفته‌ها در حال مذاکره برای جذب بادیاشیله بود با پیشنهاد جدیدی به دنبال وی بازگشته است.

البته خبرها می‌رساند، تنها راهی که موناکو مایل به جدایی بادیاشیله رضایت می‌دهد که بتواند توافق مشابهی را با منچستریونایتد منعقد کند که براساس آن آنتونی مارسیال در سپتامبر 2015 با هزینه‌ای در حدود 36 میلیون پوند به به اولدترافورد رفت و با افزودنی‌ها به طور بالقوه تا 58 میلیون پوند ارزش وی افزایش یافت.

با توجه به اینکه اولویت‌های یونایتد در تابستان امسال در جای دیگری وجود دارد، دشوار است که بتوانیم آنها را با پیشنهادی مشابه با پیشنهادی که 5 سال پیش برای مارسیال داده بودند، دنبال این ستاره برگردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала