Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چک سفید پاریسی‌ها برای مسی روی دست لئوناردو

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لدوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه با به دست داشتن چک سفید با نزدیکان مسی تماس گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، لئوناردو آراخو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن نزدیکان لیونل مسی را فراخواند تا ارزیابی کند که آیا آنها می‌توانند وارد پرونده این مهاجم شوند یا خیر؟

اعلام جدایی مسی زنگ خطر را در کاتالان به صدا درآورد و تیم‌هایی که به طور بالقوه می‌توانند این عملیات را به دست بگیرند نیز این خبر را با تعجب پذیرفتند زیرا انتظار این واکنش را از شماره 10 بارسا نداشتند. در مقابل این سناریوی از قبل پیش بینی نشده نمایندگان باشگاه‌ها در حرکت شدند و لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن با مستقیم ترین نزدیکان مسی تماس برقرار کرد تا از اطلاعات دست اول مطلع باشد و بداند که اوضاع چطور است.

لئوناردو تماس گرفت تا پایگاهی برای کار در سناریوی غیر منتظره داشته باشد. او می‌خواست واقعیت وضعیت حقوقی مسی را در رابطه با بند که در قراردادش وجود دارد و او می‌تواند از بارسا جدا شود و این اطلاعات را به مسئولان امور مالی تیم فرانسوی منتقل کند.

سرانجام اولین تماس که بعداً تماس دیگری برای روشن شدن برخی تردیدها داشت و لئوناردو می‌خواست این مسئله را بسیار روشن کند که او نمی‌تواند قول چیزی بدهد زیرا در این عملیات غول پیکر عوامل زیادی وجود دارد. عواملی که فراتر از ورزش هستند و بر بازی منصفانه مالی تأثیر می‌گذارند، میزان حقوق باشگاه و مجموعه‌ای از قراردادهای وثیقه که سناریو را تحت تأثیر قرار می‌دهد که PSG و سیتی آنرا پیش بینی نکرده‌اند.

تیم پاریسی نیز از این امر آگاه هستند که سیتی از این منظر یک مزیت دارد اگرچه آنها نیز در وضعیت مشابهی در منچستر قرار دارند. یعنی بازپرداخت بودجه‌ها برای استفاده از فُرصت بازار که حتی یک هفته پیش هم بوجود نیامده است.

در مواجه با این سناریو، اینتر یکی دیگر از نامزدهای احتمالی این پیشنهاد تقریباً بازی را واگذار کرده زیرا می‌بینند که آنها نمی‌توانند در مقابل این دو حریف به رقابت بپردازند.

در هر صورت آنچه به نظر می‌رسد تأیید شود این است که بازیکن بارسا هنوز اقدام به ارسال بروفاکس و شکستن عرشه بدون یک شبکه ایمنی محکم کرده تا راهی خروج برای او فراهم کند.

پی‌اس‌جی و سیتی اکنون در تلاشند تا ببینند که چگونه با این عملیات برخورد کنند و به همین دلیل لئوناردو قبلاً محیط این بازیکن را مورد بررسی قرارداده تا کارش را آرام دنبال کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала