Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌های رئال همچنان بدون تیم جدید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان رئال مادرید در حالی به تمرینات بر می‌گردند که خروجی‌های این تیم تا هنوز تیم جدید شان را نیافته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان رئال مادرید تست‌های PCR  شان را در خانه سپری می‌کنند تا روز یکشنبه به والدباس برگردند که بازگشت فعالیت پس از تعطیلات چه خواهد بود. زیدان 31 بازیکن در ترکیب تیم دارد اما چندین نفر از آنها در حال مذاکره برای خروج هستند با این هدف که نیازی به گزارش این تیم برای این هفته ندارند. خامس رودریگز، براهیم دیاز، دنی سبایوس، اسکار رودریگز، رگیلون و ماریانو بازیکنانی هستند که به زودی به تیم دیگری منتقل خواهند شد.

پس از انتقال وایخو به گرانادا، این شش بازیکن در فهرست فروش قرار گرفته اند. این عملیات خروج در حال انجام است هرچند که رئالی‌ها تا 4 اکتبر برای بستن تیم شان فرصت دارند، تاریخی که بازار در آن بسته خواهد شد. باشگاه مادریدی اطمینان دارد که به محض آغاز فصل با ترکیب کاملا تازه ظاهر خواهد شد که نیازها را تشخیص می‌دهند و برای تقویت خود دنبال بازیکن خواهند رفت.

 

اودگارد تنها انتقال این فصل

ایده آل ترین کار برای زیدان کار فقط با کسانی است که ادامه خواهند داد اما او و باشگاه تصور می‌کنند که برای یافتن راه حل‌ها زمان نیاز دارند. از آنجا که فصل در تاریخ 7 آگست به پایان رسید، تنها آرئولا تیم را ترک کرد و مارتین اودگارد بازگشت که تنها چهره جدید تیم است و به شکل عجبیبی سران این باشگاه قصد ندارند خرید بزرگی در بازار پیش رو داشته باشند.

رگیلون، مایورال و سبایوس و اسکار رودریگز بازیکنانی هستند که از تداوم حضور شان اطمینان ندارند زیرا به طور قرضی بازی می‌کنند. خامس رودریگز، براهیم دیاز، ماریانو و بیل از ترکیب فعلی خارج هستند. ناچو، لوکاس وازکز، ایسکو، یوویچ و مارسلو نیز در بازار حضور دارند که اگر معاملات خوب پیش آید آنها به فروش خواهند رسید. تنها اودریوزولا علاوه بر اودگارد گزینه‌ بازگشت با پایان یافتن حضورش در بایرن را دارد تا بتواند جایگزین کارواخال شود. از لیست قرضی زیدان ترجیح می‌دهد با کسی مثل اُسکار یا سبایوس بماند تا اینکه با چهار موردی که در این فصل حضور درخشان ارائه نتوانستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала